اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری مستمر و افزایش تمرینات

کاراته‌کاهای قمی برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور آماده می‌شوند

کاراته‌کاهای قمی بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات سال جدید با آغاز دور جدید تمرینات خود برای حضور موفق در پیکارهای کاراته باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند.

کاراته‌کاهای قمی برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور آماده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استان قم به سبب برخوردار بودن از باشگاه‌های سازنده متعدد کاراته در نقاط مختلف در دو دهه اخیر در راس استان‌های مطرح و مستعد کاراته کشور بوده و تقریبا رویدادی در کاراته کشور وجود نداشته که کاراته‌کاهای قمی آن را تجربه نکرده باشند.

حضور 15 ساله یک مربی قمی به نام غلامرضا دباغیان در راس کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان در دهه‌های 70 و 80 و همچنین درخشش کاراته‌کاهای قمی در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی سبب شده تا کاراته قم همواره از نظر جایگاه و اعتبار در مکان بالایی در کشور قرار بگیرد.

این حضور موفق در سطح ملی در مسابقات داخلی نیز وجود دارد و کاراته‌کاهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور و به خصوص لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور همه ساله حضور موفقی دارند و حداقل در بخش تیمی هر ساله یک عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده‌اند.

قهرمانی شهاب قم در لیگ آینده‌سازان

اکنون فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در راه است و کاراته قم در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تلاش می‌کند در لیگ‌های امسال حضور موفقی داشته باشد در حالی که لیگ‌های کاراته اواخر مرداد ماه آغاز می‌شوند در حالی که به موفقیت کاراته قم نیز می‌توان در این رقابت‌ها امیدوار بود چنانکه به عنوان نمونه می‌توان به قهرمانی تیم صنایع شهاب گازسوز قم در مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در فصل 91 اشاره کرد.

آغاز فصل جدید لیگ‌های کاراته کشور از مرداد ماه

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، به دلیل برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها در اردیبهشت و خرداد ماه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، کاراته‌کاها فرصت کمی برای تمرین و آماده‌سازی دارند به همین دلیل تصمیم بر این است که مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور از روزهای پایانی مرداد ماه آغاز شود.

همچنین باشگاه‌های کاراته استان‌های مختلف کشور برای حضور در مسابقات لیگ تا خرداد ماه فرصت دارند ثبت‌نام کنند، ضمن اینکه جلسه هماهنگی عوامل اجرایی لیگ نیز در همین زمان انجام خواهد شد تا نواقص برطرف شده و لیگ با نظم برگزار شود.

تغییرات اندکی در آیین‌نامه برگزاری لیگ اعمال خواهد شد و برای اینکه از توانایی‌های هر مربی بهره لازم برده شود، هر مربی می‌تواند فقط در یک تیم و در یکی از لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول