اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 رده سنی

کاراته‌کاهای قمی در کاتای قهرمانی کشور با حریفان پیکار می‌کنند

کاراته‌کاهای قمی در تلاش برای کسب عناوین برتر در پیکارهای کاتای قهرمانی کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

کاراته‌کاهای قمی در کاتای قهرمانی کشور با حریفان پیکار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون، قرار است پیکارهای لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور از مرداد ماه آغاز شود و قبل از آن پیکارهای کاتای قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص از استان‌های مختلف به انجام خواهد رسید.

کاتاروهای مطرح قم از باشگاه‌های مختلف در قالب تیم هیئت کاراته قم به منظور نشان دادن توانمندی کاتای قم در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.

این پیکارها توسط داوران مطرح کشورمان قضاوت می‌شود ضمن اینکه پیکارها در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان به انجام می‌رسد و میزبان آن نیز هیئت کاراته استان کرمان است.

بر اساس برنامه و برای آمادگی بیشتر کاتاروها پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور، کاتاروهای قمی این روزها سعی در آغاز منظم تمرینات آماده سازی خود دارند تا با قدرت برای اجرای بخش فرم این رشته ورزشی مقابل حریفان قرار بگیرند.

این در حالی است که نتایج عملکرد کاتاروهای قمی در دوره‌های اخیر مسابقات قهرمانی کشور قابل توجه بوده و انتظار می‌رود مدعیان کسب مدال از این مسابقات به نمایندگی از هیئت کاراته قم همچون دوره قبل که در سال 91 برگزار شد، با آمادگی به مصاف رقبا بروند.

در شرایطی که قم در بخش کومیته رشته کاراته در سال‌های اخیر یک استان سرآمد کاراته کشور بوده است اما در بخش کاتا چندان شاهد درخشش کاتاروهای قمی در پیکارهای قهرمانی کشور، لیگ کشور و همچنین انتخابی تیم ملی کشورمان نبوده‌ایم.

آخرین موفقیت کاتا قم به اسفند ماه سال قبل و مسابقات کاتا قهرمانی کشور که با حضور 316 کاتارو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد باز می‌گردد که در کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان علیرضا خدری از قم مقام سوم را به دست آورد و برای کاتای قم افتخار آفرین شد.

انتهای پیام/2258/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول