اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 تهران صورت گرفت

اجرای طرح پایش سلامت بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران

مدیر بانوان شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح پایش سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار این منطقه به منظور ارزیابی و ارتقاء وضعیت سلامت جسمی آنان خبر داد.

اجرای طرح پایش سلامت بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، معصومه پورنظر از اجرای طرح پایش سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار این منطقه به منظور ارزیابی و ارتقاء وضعیت سلامت جسمی آنان خبر داد و گفت: طرح پایش سلامت با هدف ارزیابی وضعیت سلامت و کشف مسائل و مشکلاتی که هنوز به مرحله بیماری نرسیده‌اند و نیز کشف مشکلاتی که فرد از آن باخبر است ولی به عنوان بیماری یا اشکال تلقی نمی‌کند، برای 250 نفر از بانوان سرپرست خانوار منطقه 20 اجرا و راهکارهای تشخیصی و درمانی لازم به آنها ارائه شد.

مدیر بانوان شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت بررسی سابقه پزشکی و بهداشتی بانوان سرپرست خانوار در جهت بیماریابی و کشف نیازهای درمانی خاطرنشان کرد: مراحل تکمیلی و درمان بانوانی که بیماری و مشکلات جسمی آنها کشف شده است تا حصول سلامتی کامل از سوی اداره بانوان شهرداری منطقه 20 پیگیری می‌شود.

وی به تشکیل پرونده پزشکی، انجام معاینات پزشکی و آزمایشات معمول شامل تست خون، قند و چربی، نوار قلب، سونوگرافی، مامو گرافی و... در این طرح سلامت محور اشاره کرد و یادآور شد: کلیه بررسی‌های پزشکی در کلینیک درمانی شهرداری منطقه 5 و با مساعدت ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار شهرداری تهران انجام شد.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول