اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

فضاسازی شهری اردبیل متناسب با نیازهای بانوان نیست

شهردار اردبیل گفت: تاکنون در امر فضاسازی شهری متناسب با نیازها و خواسته‌های بانوان اقدامی اساسی صورت نگرفته است.

فضاسازی شهری اردبیل متناسب با نیازهای بانوان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فاطمة‌الزهرا(س) اردبیل اظهار داشت: شهر را باید بر اساس توجه به نیازهای بانوان فضاسازی کنیم که متاسفانه تاکنون در این راستا اقدامی عملی صورت نگرفته است.

وی استفاده از ظرفیت بالای موجود در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش در راستای آشناسازی قشر وسیعی از شهروندان با حقوق شهروندی را از جمله اهداف تعیین شده در بحث تفاهمنامه همکاری بین دو نهاد شهرداری و آموزش و پرورش بیان کرد.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه این طرح از اواخر سال گذشته عملیاتی شد و با هماهنگی و همکاری مسئولان آموزش و پرورش همچنان ادامه خواهد داشت.

بدری پیشنهادات ارائه شده در این دیدار از سوی شهردار مدرسه و اعضای شورای دانش‌آموزی دبیرستان فاطمة‌الزهرا را پیشنهاداتی جدید و قابل اجرا توصیف کرد و افزود: همه پیشنهاداتی که در این بازدیدها از سوی دانش‌آموزان مطرح می‌شود به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی با اشاره به جمعیت نزدیک به 50 درصدی بانوان در کل کشور و شهر اردبیل خاطرنشان کرد: ما مسئولان در امور مربوط به برنامه‌ریزی و اجرا در مسائل شهری باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که البته تاکنون به دلیل وجود مشکلات زیاد متاسفانه نتوانسته‌ایم به آن صورت که شایسته است در امر فضاسازی شهری متناسب با نیازها و خواسته‌های بانوان اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای بانوان در سطح شهر و مدارس را از جمله نیازهای اساسی نیمی از جمعیت شهر عنوان کرد و افزود: یک سری اقداماتی در این خصوص از سوی شهرداری اردبیل انجام پذیرفته که در آینده نیز ادامه خواهد داشت که ایجاد پارک‌ها و محلات مخصوص فعالیت‌های ورزشی بانوان در سطح شهر از جمله این اقدامات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این دیدار مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش اردبیل نیز حضور و تلاش شهردار اردبیل در عرصه اشاعه فرهنگ شهروندی و فرهنگ‌سازی را حرکتی امیدآفرین خواند.

علی اصغری با اشاره به شعار "شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد" اظهار داشت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش نیز پس از عقد قرارداد تفاهمنامه همکاری با شهرداری اردبیل به لحاظ اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی و توجه به نیازهای فرهنگی دانش‌آموزان با جدیت در اجرای بی‌عیب و نقص این طرح همکاری می‌کند و امیدواریم در سایه این همکاری‌ها اهداف شهرداری در زمینه اشاعه فرهنگ شهروندی تحقق یافته و این اهداف از مدارس به کل شهر تسری یابد.     

وی با اذعان به تاثیرگذاری مطلوب اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی شهردار اردبیل در مدارس شهر خاطرنشان کرد: اینکه شهرداری اردبیل در کنار حجم انبوه اقدامات عمرانی نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارد جای بسی خوشحالی است و از بابت این زحمات از شهردار تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول