اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس:

مسابقات تنیس بانوان نویدبخش تشکیل تیم ملی مقتدر در آینده است

نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات قهرمانی تنیس بانوان و حضور تنیسورهای قدرتمند از استان‌های مختلف نویدبخش تشکل تیم ملی مقتدر در آینده‌ای نزدیک است.

مسابقات تنیس بانوان نویدبخش تشکیل تیم ملی مقتدر در آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فریده اشرف گنجویی، امروز در آئین اختتامیه نخستین دوره رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور اظهار داشت: حضور بانوان دوشادوش آقایان در همه رشته‌های ورزشی باعث افتخار ایران اسلامی است و رشته تنیس نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی با اعلام اینکه طی چند سال گذشته بانوان زیادی به رشته تنیس روی آورده‌اند و به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، بیان داشت: برای نخستین بار در سال جدید شاهد حضور بانوان تنیس‌باز برتر کشور که در بین آنها افرادی دارای رنکینگ و امتیاز بالایی بودند، در مازندران هستیم.

اشرف گنجویی با تاکید اینکه رقابت‌های تنیس آزاد و جایزه بزرگ بانوان کشور به میزبانی مازندران که با حضور بیش از 50 تنیسور در آمل دنبال شد بسیار پرتحرک و مهیج بود، تصریح کرد: در پایان این رقابت یک هفته‌ای غزاله ترکمن به مقام قهرمانی رسید، نگین شیخ صراف دوم شده و ماریار تیموری و آمنه درعلی نیز مشترکا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها می‌تواند در انتخاب افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس بانوان بزرگسالان کشورمان تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: پتانسیل مطلوبی را در استان‌های کشور در بین زنان شاهد هستیم که در این مسابقات نیز از اکثر استان‌های کشور تنیسور شرکت داشتند که این امر نویدبخش تشکیل تیم ملی قدرتمند در دوره‌های آینده است.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول