اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع 80 دستگاه چادر امدادی بین حادثه‌دیدگان بشاگرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: 78 دستگاه چادر امدادی در بین حادثه‌دیدگان بخش گوهران شهرستان بشاگرد توسط هلال‌احمر سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

توزیع 80 دستگاه چادر امدادی بین حادثه‌دیدگان بشاگرد

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زمینه آخرین اقدامات انجام شده به زلزله‌زدگان استان هرمزگان اظهار داشت: به محض اعلام زمین لرزه توسط مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، به دلیل معین بودن استان سیستان و بلوچستان با استان هرمزگان، بلافاصله پنج تیم امدادی واکنش سریع به استعداد 62 نفر از شهرستان‌های کنارک، دلگان، نیکشهر و چابهار در همان روز وقوع زلزله به این استان اعزام شدند.

وی افزود: به همراه این پنج تیم، چهار دستگاه خودروی آمبولانس و هفت دستگاه خودروی کمکدار و یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) و یک تیم امداد هوایی به همراه تجهیزات سبک و سنگین آواربرداری به وسیله یک فروند چرخبال عازم مناطق زلزله‌زده در شهرستان جاسک و بشاگرد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین تیم‌های عملیاتی و امدادی این استان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

راشکی ادامه داد: با توجه به پس لرزه‌های متعدد در منطقه، تیم 33 نفره امدادی شهرستان چابهار همچنان برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در محل حضور دارد.

این مسئول گفت: جمعیت هلال‌احمر استان از هرگونه کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان استان همجوار دریغ نمی‌ورزد و کماکان با آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی در مناطق زلزله‌زده مستقر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان اذعان داشت: امیدواریم با انجام کمک‌های امدادی در این اقدامات انسان‌دوستانه سهیم باشیم و خدمات ما به هموطنان حادثه‌دیده مؤثر باشد و مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول