اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کرمان:

بیشترین تمرکز هلال‌ احمر روی آموزش تخصصی امدادگران است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در سال جاری بیشترین تمرکز برنامه‌های جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان در زمینه آموزش و تخصصی کردن امدادگران است.

بیشترین تمرکز هلال‌ احمر روی آموزش تخصصی امدادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کاووس محمودی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کرمان به مناسبت هفته هلال‌ احمر اظهار داشت: یکی از سازمان‌هایی که در روز حادثه حضور به موقع و سریع دارد هلال‌ احمر است.

وی افزود: هلال احمر حوزه کاری بسیار وسیع و ارزشمندی دارد، یکی از این حوزه‌ها در زمینه جذب جوانان و آموزش دادن به آنها است و بحث فرهنگی و دینی در صدر قرار دارد.

محمودی بیان کرد: یکسری موقوفات، کمک‌های مردمی و دولتی به میزان یک میلیارد تومان و 500 میلیون تومان در زمینه خدمات درمانی به افراد بی‌بضاعت سالانه کمک می‌شود که درمان اضطراری در زمان حوادثی مانند زلزله، سیل و ... شامل ابن هزینه‌های درمانی می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از کارهای هلال احمر ساخت اعضای مصنوعی بدن برای معلولان و جانبازان است و عمده فعالیت جمعیت هلال احمر امدادی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال‌ احمر استان با توجه به اینکه کرمان پهناورترین استان کشور است می‌طلبد، آمادگی کاملی داشته باشد و به طور ویژه برنامه‌های امدادی را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان 18 گسل فعال وجود دارد و طی چند سال اخیر و به ویژه بعد از زلزله بم مقاوم سازی و ساخت و ساز مناسبی در استان کرمان صورت گرفته است به طوری که در این زمینه در کشور نمونه است. 

محمودی گفت: در سال جاری بیشترین تمرکز برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در زمینه آموزش و تخصصی کردن امدادگران است و مدیریت بحران جامعه محور در زمان حادثه کارایی آن بسیار خوب است و اگر آموزش‌ در شهرها و روستاها به مردم داده شود در لحظه حادثه کارآیی این افراد از نیروهای تخصصی بیشتر است.

انتهای پیام/80018/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول