اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

780 زائر پلدختری به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

فرماندار پلدختر گفت: 780 زائر این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

780 زائر پلدختری به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) باید در شأن و جایگاه ایشان باشد، اظهار کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و اعزام کاروان‌های متعدد به حرم مطهر نشانگر تجدید پیمان مردم و به ویژه نسل جوان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

فرماندار پلدختر ادامه داد: امسال مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) با توجه به نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و اقتصادی باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی به نقش حضرت امام (ره) به عنوان رکن رهبری اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) نقشی بی‌بدیل در تمام عرصه‌ها داشتند و ارزش‌های اسلامی که سالیان طولانی به فراموشی سپرده شده بود را احیا کردند.

فرماندار پلدختر اضافه کرد: جهاد با دشمنان بشریت، نظام سلطه و ستمگران عالم درس بزرگ حضرت امام (ره) به تمام جهانیان است.

رشیدی با بیان اینکه همه مدیون امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) روح مقاومت و پیروزی را در کالبد ملت‌ها و جامعه تزریق کردند و در واقع آزادی کنونی ایران اسلامی مدیون اقدامات و افکار امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب را به جهانیان معرفی کردند، ادامه داد: امام خمینی (ره) شخصیت بی‌نظیری در تاریخ معاصر داشتند و از مردان تاریخ‌ساز جهان اسلام و متفکر بزرگ و آیتی از آیات بزرگ الهی بودند که توانستند اسلام ناب حقیقی را به بهترین صورت ممکن به جهانیان نشان دهند.

رشیدی گفت: اندیشه‌های سیاسی حضرت امام خمینی (ره) موجب عزت و افتخار در جهان شده و حیاط خلوت آمریکا را تسخیر کرده و نسل امروز و آینده نیازمند تبیین تفکرات دفاعی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

فرماندار پلدختر از اعزام 780 زائر این شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم ویژه سالگرد ارتحال ایشان خبر داد.

رشیدی افزود: همه به ویژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند تا برنامه‌های این ایام با‌شکوه هر چه تمام‌تر برگزار و بار دیگر ثابت شود که امت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، عزت و سربلندی خود را وامدار امام بزرگوار و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم می‌دانند.

وی با اشاره به سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر یادآور شد: فتح خرمشهر ابتدا با اتکای رزمندگان به خداوند و یکدلی و یکرنگی حاصل شد، زیرا جوانان ما با هوشیاری و بصیرتی که در طول تاریخ همیشه شاهد آن بوده‌ایم، در مقابل نیروهای دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه باشکوه و به خاطر ماندنی فتح خرمشهر را رقم زدند.

فرماندار پلدختر آزادسازی خرمشهر را برگ زرینی در هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام دانست و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای زنده نگه داشتن این روحیه تلاش کنند.

انتهای پیام/2304/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول