اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی

8 هزار زائر و عزادار اراکی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند

فرماندار اراک از اعزام بیش از 8 هزار نفر از زائران و عزاداران این شهرستان به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد.

8 هزار زائر و عزادار اراکی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل بیش از 8 هزار و  750 نفر از دلسوختگان شهرستان اراک به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب از روی عشق و وفاداری است، تصریح کرد: خوشبختانه هر سال میزان استقبال مردم این شهرستان برای اعزام به مرقد این بزرگوار بی‌نظیر است که این نشان دهنده عشق و وفاداری مردم به انقلاب و امام خمینی(ره) است.

فرماندار اراک ‌با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها خاطر نشان ساخت: با توجه به وقایع بسیار مهمی که در خرداد ماه داریم، همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام از جمله سوم خرداد، 14 و 15 خرداد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که مدیران و مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها بکوشند.

پورقاسمیان بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر جوانان با اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب تاکید کرد و گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی توانسته است در قله عظمت و اقتدار قرار گیرد به خاطر رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و در تداوم آن رهبر معظم انقلاب است که دشمنان این نظام و انقلاب را به زانو در آورده است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام خمینی(ره) و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد به مرحله اجرا در آورند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز با اشاره به اعزام 8 هزار و 750 نفر از این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: کاروان این شهرستان عصر روز 13 خرداد عازم حرم شده و در روز 14 خرداد همزمان با حضور شورآفرین ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به عزاداری مشغول می‌شوند.

سید عطاالله میرکمالی همچنین بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در فراهم کردن امکانات و زمینه برای حضور زائران در مرقد امام راحل تاکید کرد و اظهار داشت: تهیه تجهیزات مورد نیاز از جمله اتوبوس، مینی بوس، خودروی سواری، تانکر آب، بیمه زائران، آمبولانس، آتش نشانی و... از جمله موارد مورد نیاز به منظور اعزام زائران به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول