اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران خبر داد

تأسیس کانون فارغ‏التحصیلان در دانشگاه رودهن

رئیس بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران از تأسیس کانون فارغ‏التحصیلان در دانشگاه رودهن خبر داد.

تأسیس کانون فارغ‏التحصیلان در دانشگاه رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش در جمع شماری از فارغ‏التحصیلان مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه آزاد رودهن، از آنها خواست به هیچ وجه ارتباطشان را با دانشگاه قطع نکنند و همیشه این دانشگاه را دانشگاه مادر بدانند.

وی از دانش‏آموختگان دانشگاه رودهن خواست تا به عضویت کانون فارغ‏التحصیلان دانشگاه که هفته آینده تأسیس می‏شود، درآیند تا از مجموعه تجارب علمی آنها در این کانون استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به نمایندگی از هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی رودهن از دانش‏آموختگان و خانواده‏های آنها تشکر کرد که اجازه دادند نوگلان پرطراوتشان در مسیر تعامل و تکامل قدم بردارند‌.

ایرانبخش گفت: فارغ‏التحصیلی پایان راه نیست؛ بلکه آغازی برای ساختن ایرانی آباد و مستقل است.

وی گفت: امروز یک مرحله از کسب علم به پایان رسیده است و 150 نفر که حائز رتبه نخست در رشته‏های مختلف شده‏اند، وارد عرصه دیگری از جامعه شدند.

رئیس بزرگ‏ترین دانشگاه شرق استان تهران افزود: بزرگ‏ترین دانشمندان جهان تا پایان مرگ به دنبال علم هستند؛ یک مثال معروف از دانشمند ایرانی، ابوریحان بیرونی که به هنگام مرگ به دنبال یافتن پاسخی برای یکی از سئوالات خود بود و این باید عبرتی برای ما باشد که همواره روحیه آموختن و یادگیری را حفظ کنیم.

ایرانبخش بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با بیش از 30 سال سابقه به جایگاه رفیعی در کشور رسیده است و همواره شعار ما و همکارانمان در این دانشگاه این بوده که درس خواندن و کار کردن در این دانشگاه باید به یک افتخار تبدیل شود.

انتهای پیام/2568‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول