اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور در یزد برگزار می‌شود

همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور هم‌اندیشی و وحدت هرچه بیشتر کانون‌ها در یزد برگزار ‌می‌شود.

همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور در یزد برگزار می‌شود

دبیر این همایش امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از یزد اظهار داشت: همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران حوزه وزارتی استاندار یزد، نمایندگان کارفرمایی 31 استان کشور و جمعی از کارفرمایان و دبیر انجمن‌های صنفی کارفرمایی در یزد برگزار می‌شود.

هادی هزارخانی، زمان برگزاری این همایش را روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز متوالی اعلام کرد.

وی افزود: این همایش با هدف هم‌اندیشی و وحدت هرچه بیشتر کانون‌ها و بررسی نقش آنها در پیشبرد اهداف اقتصادی جمهوری اسلامی همچنین ایجاد اشتغال و توسعه پایدار برگزار می‌شود.

هزارخانی عنوان کرد: تنظیم و تصویب اساسنامه کانون‌ها به صورت پیش‌نویس، برنامه‌ریزی برای تشکیل کانون مرکزی و انتخاب هیئت مدیره، راه‌اندازی سایت ملی کارآفرینی در راستای ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع بین‌المللی و تقویت نقش شرکت‌های تعاونی دانش بنیان از جمله مواردی است که در این همایش مورد بحث و بررسی کامل قرار خواهد گرفت.

دبیر این همایش، شناساندن کانون‌های کارآفرینی به ادارات و سازمان‌های دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی و نقش آنها در تنظیم و برنامه‌ریزی و اجرای سند اشتغال و کارآفرینی کشور را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

هزارخانی از کلیه کارفرمایان، مدیران و صاحبان تجربه در راستای برنامه‌ها و اهداف این همایش دعوت کرد تا ضمن شرکت در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

این همایش با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و بنیاد ملی نخبگان استان یزد در باغ مشیرالممالک یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول