اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

هزینه‌های کار عمرانی را با ارتقای کیفیت به حداقل برسانیم

استاندار اردبیل گفت: هزینه‌های مربوط به کار عمرانی باید با اعمال نظارت و توجه به ارتقای کیفیت به حداقل برسد.

هزینه‌های کار عمرانی را با ارتقای کیفیت به حداقل برسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اردبیل اظهار داشت: اگر کاهش هزینه‌ها و کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها تحقق یابد ما به راحتی قادر خواهیم بود روند اجرای پروژه‌ها را سرعت داده و در حداقل زمان آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی بر رعایت اصول فنی و روابط مهندسی در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و بیان داشت: اجرای طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در رفع معضل ترافیک موثر و در گرو همت و تلاش دستگاه‌های مرتبط با این موضوع مهم است.

رئیس شورای ترافیک استان اردبیل افزود: هدف از اجرای پروژه مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک مجموعه شهر اردبیل شناسایی مشکلات و تنگناهای موجود در سیستم حمل و نقل شهر، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای لازم از سوی مشاوران طرح و صاحب‌نظران در این زمینه با هدف بهبود کارآیی سیستم حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در این مطالعات تاثیرات ترددها و ترافیک درون و برون شهری بررسی می‌شود.

وی مطالعه، دقت و سرعت توام با حفظ اصول فنی و ضوابط مهندسی را از ضروریات اولیه اجرای پروژه‌های عمرانی اعلام کرد و ادامه داد: مورد استفاده قرار گرفتن پروژه‌های عمرانی در کوتاه مدت با رعایت کیفیت، مدیریت صحیح و کاهش هزینه‌ها در اولویت کار دست‌اندرکاران امر قرار گیرد.

استاندار اردبیل پرداختن به زیرساخت‌ها در موضوع راه و حمل و نقل جاده‌ای را مهم توصیف کرد و گفت: توفیق بیشتر در این زمینه توسعه و رشد همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گفتنی است در این جلسه چندین طرح ترافیکی شهرستان اردبیل مطرح شد و پس از بحث و بررسی و ارائه راهکارهای مطلوب در راستای کاهش بار ترافیکی به تصویب اعضای شورای ترافیک استان رسید.

انتهای پیام/62003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول