اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

تأثیرگذاری جامعه علمی در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر قم

شهردار قم نقش اساتید دانشگاه را در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر ارزیابی کرد و گفت: با تلاش جامعه علمی سطح فرهنگ و وضعیت زندگی مردم ارتقا می‌یابد.

تأثیرگذاری جامعه علمی در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تجلیل از اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم ضمن تقدیر از خدمات فرهنگی اساتید این مرکز اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است زیرا آنها در راه هدایت بشریت گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و اساتید سطح علمی جامعه را بالا می‌برند افزود: باید به این قشر فرهنگی توجه مهم و ویژه‌ای شود.

شهردار قم نقش اساتید دانشگاه را در مسائل روبنایی و زیربنایی عمرانی شهر موثر ارزیابی کرد و اذعان داشت: با تلاش معلمان و اساتید سواد و علم جامعه افزایش می‌یابد که نتیجه آن ارتقای سطح فرهنگ و بهبود وضعیت زندگی مردم است و امیدوارم اهمیت نقش معلمین در جامعه به خوبی درک شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی - کاربردی به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش عالی کشور رسالت بسیار سنگین و حیاتی دارد، اذعان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان حلقه واسط بین علم و صنعت است و کاربرد آن در فعالیت‌های مختلف نقش منحصر به فرد و ممتازی دارد و مغز متفکر و هدایتگر فعالیت‌های آموزشی برای اصلاح هرم شغلی و نیروهای متخصص و ماهر کشور شناخته شده است.

در ادامه این دیدار اساتید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از خدمات مدیریت شهری قم در خصوص اجرای پروژه‌های متعدد در شهر، زیباسازی، مبلمان شهری و توجه به مسایل روبنایی و زیربنایی عمرانی و همچنین اقدامات فرهنگی در شهر کریمه اهل بیت(س) تشکر کرده و درخواست‌هایی را در خصوص مسایل آموزشی و رسیدگی بیشتر به مرکز علمی کاربردی مطرح کردند که شهردار قم دستور رسیدگی و بررسی موارد مطرح شده را صادر کرد.

در پایان این دیدار شهردار قم با اهدای لوح سپاس از خدمات اساتید مرکز علمی و کاربردی شهرداری قم تجلیل کرد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول