اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان تجلیل شدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت لردگان از تجلیل بازنشستگان سپاه این ناحیه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) خبر داد.

بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روشنعلی سعیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: تجلیل از بازنشستگان، تکریم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

وی افزود: پاسدارانی که در لحظات سخت انقلاب، با ایثار و فداکاری خود در صحنه حاضر بودند، اکنون که به درجه بازنشستگی نایل می‌شوند به منزله جدایی آنان از مجموعه سپاه نیست .

این مسئول متذکر شد: تجربیات این عزیزان باید در مجموعه شجره‌طیبه بسیج به نسل جوان منتقل شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خاطرنشان کرد: پاسداران بازنشسته امروز پاسدارانی هستند که در صحنه‌های جنگ شجاعانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران جنگیدند و از حضور دشمن در خاک این مرز و بوم جلوگیری کردند.

سعیدی ادامه داد: این پاسداران هرگز از بدنه سپاه جدا نخواهند بود و همواره در سختی‌ها به نوبه خود در کنار ما خواهند بود.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار ولی‌محمد بابامیر و آزادگان این ناحیه، برادران پاسدار شیرزاد شریفی و ذوالفقار رحیمی با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول