اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

خدمات بیمه طلایی بازنشستگان و شاغلان یکسان باشد

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: بیمه طلایی باید به صورت یکسان نسبت به شاغلان و بازنشستگان اجرا شود و در حال حاضر بازنشستگان نسبت به خدمات این بیمه گلایه‌مند هستند.

خدمات بیمه طلایی بازنشستگان و شاغلان یکسان باشد

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیمه طلایی از حدود چند ماه گذشته تاکنون نسبت به تمام بازنشستگان موجود در سطح کشور اجرا شده است، اظهار کرد: البته در حال حاضر خانواده‌های بازنشستگان زیر پوشش بیمه طلایی قرار نگرفته‌اند و مقرر شده که از ابتدای تیر ماه امسال بیمه طلایی نسبت به خانواده‌های این افراد نیز اجرا شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمه طلایی تنها هزینه‌های جراحی و بستری در بیمارستان را به افراد بازنشسته پرداخت می‌کند، اضافه کرد: بازنشستگان از این وضعیت نا‌راضی هستند و بیمه طلایی باید تمام هزینه‌های درمانی بازنشستگان را پرداخت کند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان به صورت کامل اجرا نشده است و نواقصی در اجرای این بیمه وجود دارد که طلایی نبودن این بیمه را نشان می‌دهد.

وی به اجرای کامل بیمه طلایی نسبت به شاغلان فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: بیمه طلایی باید به صورت یکسان نسبت به شاغلان و بازنشستگان اجرا شود و در حال حاضر بازنشستگان نسبت به خدمات این بیمه گلایه‌مند هستند.

روستایی با اشاره به اینکه تمام خدمات درمانی موجود در بیمه طلایی فرهنگیان شاغل از بیمه طلایی بازنشستگان حذف شده است، تاکید کرد: پرداخت تنها هزینه جراحی و بستری در بیمارستان به معنای طلایی بودن این بیمه نیست و مسئولان باید درصدد رفع نواقص موجود در بیمه طلایی بازنشستگان باشند.

وی به ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس در تصویب بودجه باید اعتبارات مورد نیاز را برای اجرای کامل بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان اختصاص بدهند و این بیمه باید به صورت طلایی و مشابه بیمه طلایی فرهنگیان شاغل اجرا شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول