اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان به پرداخت حقوق حداقلی بازنشستگان فولاد بی‌توجه نباشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی ماه‌های گذشته حقوق بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر پرداخت می‌شود و مسئولان نباید نسبت به پرداخت حقوق حداقلی این افراد بی‌توجه باشند.

مسئولان به پرداخت حقوق حداقلی بازنشستگان فولاد بی‌توجه نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز تشکیل شورا‌ها محسوب می‌شود، اظهار کرد: شورا‌ها نقش مهمی را در راستای سازندگی کشور ایفا می‌کنند و در حال حاضر عمر شورای سوم رو به پایان است.

وی با اشاره به اینکه با وجود این موضوع اما هنوز عمر شورا‌ها به پایان نرسیده است و شورا‌ها همواره به فعالیت خود در سطح شهر‌ها و روستا‌ها ادامه می‌دهند، اضافه کرد: با توجه به این موضوع مردم و مسئولان باید بیش از گذشته به شورا‌ها توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مردم در تمام زمینه‌ها از شورا‌ها انتظاراتی را دارند و نقش شورا‌ها را در پیشبرد امور بسیار مؤثر می‌دانند، تصریح کرد: امسال روزنامه و خبرگزاری شهرداری اصفهان نسبت به اهمیت روز شورا‌ها هیچ توجهی نداشته‌اند و این مجموعه‌ها نباید نسبت به اهمیت و نقش شورا‌ها غافل باشند.

وی به دیدگاه مردم به نقش شورا‌ها در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: براساس دیدگاه‌های مردمی شورا‌ها باید برای ساماندهی تمام مسائل و مشکلات موجود در جامعه نقش مدیریتی خود را اعمال کنند اما رسیدگی به برخی از مباحث و مشکلات موجود در سطح جامعه در حیطه اختیارات شورا‌ها نیست.

نصراصفهانی با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در جامعه تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته حقوق بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر پرداخت می‌شود و مسئولان نباید نسبت به پرداخت حقوق حداقلی این افراد بی‌توجه باشند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد در زمان پیری و بازنشستگی خود با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند، افزود: مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول