اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 میلیارد ریالی

پل سردشت دزفول در حال آماده‌سازی است

فرماندار دزفول گفت: پل سردشت با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در حال آماده‌سازی است.

پل سردشت دزفول در حال آماده‌سازی است

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول با اشاره به مشخصات فنی این پل اظهار داشت: ابتدا قرار بود پل با عرض هفت متر و طول 35 متر ساخته شود اما چون این پل در راستای جاده لالی بود طرح تغییر داده شد و به دو دهنه 35 متری و عرض 11 متری تغییر پیدا کرد و جزو جاده‌های درجه یک محسوب شد.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پل افزود: اعتبار اولیه این پل 300 میلیون تومان بود که با تغییر سازه باید اعتباری مجدد تخصیص داده شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دزفول با اشاره به نحوه تخصیص اعتبار به این پل تأکید کرد: در سال گذشته 300 میلیون تومان و در حال حاضر اعتبار یک میلیارد تومانی برای تکمیل این پل تخصیص داده شده است.

فرماندار دزفول با اشاره به شرایط کنونی در این پروژه گفت: تمام منابع اعتباری مربوطه را به خاطر رفع مشکل مردم سردشت اختصاص داده‌ایم و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

احسانی‌نیا از زحمات همه مسئولان امر در رفع مشکل این پل تشکر کرد و گفت: مسئولان استانی و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این خصوص زحمات زیادی کشیده‌اند.

انتهای پیام/72006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول