اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

بهسازی شبکه آب روستای سلطان‌آباد نیاز به 250 میلیون تومان اعتبار دارد

فرماندار اردبیل گفت: بهسازی شبکه آب روستایی سلطان‌آباد در اردبیل با 250 میلیون تومان اعتبار اجرایی می‌شود.

بهسازی شبکه آب روستای سلطان‌آباد نیاز به 250 میلیون تومان اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در ادامه بازدیدها و بررسی مسایل و مشکلات روستاهای شهرستان اردبیل که با همراهی مدیران مسئول امور آب روستایی و بنیاد مسکن در روستای سلطان‌آباد و قره‌لر اردبیل انجام شد، اظهار داشت: این رقم برای بهسازی شبکه آب روستایی در سلطان‌آباد اختصاص یافته تا با تأمین منابع مورد نیاز، امور آب بتواند آب شرب سالم و بدون نگرانی خاص را به مردم تحویل دهد.

وی همچنین از اختصاص 35 میلیون تومان برای تعویض منبع آب روستای قره‌لر در شهرستان اردبیل خبر داد.

دبیر توجه به تأمین آب شرب سالم و عمران روستایی را از گفتمان دولت خدمتگزار در هشت سال اخیر برشمرد و خاطر نشان کرد:‌ دولت احمدی‌نژاد در این هشت سال تمام همت خود را به کار گرفت تا روستانشینان و افرادی که در مناطق محروم ساکن بودند طعم شیرین عدالت را بچشند و از مزایا و امکانات همتراز با شهرها بهره ببرند.

این مسئول تصریح کرد: همان‌گونه که رئیس جمهور تاکید کردند دولت دهم تا روز آخر در سنگر خدمت‌رسانی حاضر است و خدمت بی‌منت خود را به مردم قدر می‌داند.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم به بررسی مسایل و مشکلات آنها پرداخته و در زمینه ادامه اجرای طرح هادی با اولویت‌بندی در این روستاها قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل با اشاره به رعایت حریم قانونی ساخت و سازها در مناطق روستایی بر تدوین نقشه‌های جدید طرح هادی و گسترش محدوده‌های قانونی روستایی برای احداث قانونی ساخت و سازها در مناطق روستایی تاکید کرد.

دبیر با یادآوری اینکه بیش از هر زمان دیگر امروز به همدلی و همکاری در ساختن ایرانی آباد و آزاد نیاز داریم، اضافه کرد: کشور ما امروز در مسیر شتاب‌آلود توسعه قرار گرفته و همه باید مراقبت کنیم تا زمینه و بستر توسعه همه‌جانبه فراهم آید.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول