اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر از هیئت دولت خواستار شد

رفع مشکلات کارخانجات نساجی و تأمین اعتبار ارزی/تکمیل و تجهیز استادیوم شهید وطنی قائمشهر

فرماندار قائمشهر درخواست‌ محوری خود از هیئت دولت را رفع مشکلات کارخانجات نساجی و تأمین اعتبار ارزی برای پروژه ذکر کرد.

رفع مشکلات کارخانجات نساجی و تأمین اعتبار ارزی/تکمیل و تجهیز استادیوم شهید وطنی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک در جلسه شورای اداری قائمشهر که با حضور وزیر دادگستری به عنوان نماینده رئیس جمهور در قائمشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان قائمشهر چهارمین شهرستان بزرگ مازندران با 305 هزار نفر جمعیت است که 10 درصد جمعیت استان را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه قائمشهر با وجود رتبه برتر در تولید گوشت سفید، صیفی‌جات و مرکبات قطب کشاورزی شمال کشور و مازندران است در مورد ره‌آوردهای سه سفر هیئت دولت به مازندران و قائمشهر اذعان داشت: پروژه‌هایی مانند اتمام پروژه‌های گازرسانی، احداث خانه ژیمناستیک، احداث سالن‌های ورزشی برادران و خواهران، تکمیل ورزشگاه 2 هزار نفری امامعلی حبیبی و کارگران، توسعه و تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) و احداث شهرک صنعتی رستمکلا از مصوباتی است که 100درصد اجرایی شده است.

فرماندار قائمشهر افزود: محور دسترسی قائمشهر به جویبار، تعریض محور قائمشهر به کیاکلا، تعریض جاده نظامی، احداث بیمارستان جراحی قلب باز، بیمارستان 200 تختخوابی رازی و چندین پروژه دیگر از مصوبات سه دوره سفرهای قبلی بوده که اکنون از 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

پیرفلک با بیان اینکه شهرستان قائمشهر در بخش احداث مسکن مهر از تعهدات خویش جلوتر است، خواستار بررسی و رفع مشکلات کارخانجات نساجی مازندران به ویژه در بخش تأمین اعتبارات ارزی و تعهدات سرمایه‌گذار برای پرداخت حقوق معوقه و جاری کارکنان نساجی شد.

وی با تأکید بر خدمات ارزنده دولت نهم و دهم اذعان کرد: در حوزه آموزش و پرورش در طی این دو دولت، 48 پروژه بزرگ با ارزش 21 میلیارد و 416 میلیون تومان هزینه شد.

پیرفلک همچنین خواستار تکمیل و تجهیز ورزشگاه وطنی قائمشهر با وجود خیل علاقه‌مندان و قهرمانان ورزشی و احداث استادیوم مدرن و مناسب برای شهرستان شد و خاطرنشان کرد: ورزشگاه 5 هزار نفری زیارکلای قائمشهر که از جمله مصوبات سفر هیئت دولت بود پس از شهرستان شدن بخش کیاکلای قائمشهر به این شهرستان تعلق گرفت که شهرستان قائمشهر از داشتن این استادیوم محروم شد.

به گزارش فارس، با حضور وزیر دادگستری سه پروژه اقتصادی در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مسکن مهر 16 واحدی با زیربنای کل یک‌هزار و 810 متر مربع، لاینینگ 5976 متر آب اراضی کشاورزی با 2 میلیارد و 640 میلیون ریال از محل اعتبارات بانک جهانی برای آبیاری 50 هکتار و افتتاح راه روستایی به طول دو کیلومتر برای 2 هزار خانوار با تخصیص 184 میلیون تومان از 259 میلیون تومان اعتبار تخصیصی سه پروژه بهره‌برداری شده با حضور وزیر دادگستری بود.

انتهای پیام/86008/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول