اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش قزوین:

هدایت صحیح اولیا موجب پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت‌: هدایت صحیح و مناسب اولیا بدون شک موجب پیشرفت و افتخارات دانش‌آموزان می‌شود‌.

هدایت صحیح اولیا موجب پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مؤید مؤیدی‌فر د‌ر مراسم تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران برتر اداره آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، اظهار داشت‌: بدون شک اولیای دانش‌آموزان می‌توانند با هدایت درست و صحیح خود نقش مهمی را در رشد و پیشرفت‌های روزافزون فرزندان خود داشته باشند‌.

وی با بیان اینکه حضور در جمع ورزشکاران و دانش‌آموزان برتر اداره کل آموزش و پرورش بدون شک افتخاری بزرگ است، عنوان کرد‌: نتیجه حمایت‌های به جای خانواده‌‌ها و اولیای دانش‌آموزان است که می‌تواند آنان را به قله‌های موفقیت برساند‌.

مؤیدی‌‌فر با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دانش‌آموزان ورزشکار استان قزوین گفت‌: قطعا کسب مدال در بالاترین سطح از رقابت‌های جهانی، آسیایی و حتی ملی کار دشواری است که فقط با اراده پولادین این بزرگ مردان کوچک محقق شده است.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: اگر این ورزشکاران راه تلاش را در پیش گیرند و انگیزه و پشتکار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، به طور قطع می‌توان در آینده آنان را بر روی سکوهای بالای جهانی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما شرایط خاصی دارد که بدون شک پیش از آن که قرار باشد قهرمان به جامعه تحویل داد، باید راه و رسم پهلوانی را به دانش‌آموزان آموخت، زیرا فقط پهلوانی است که می‌ماند و در تاریخ ماندگار می‌شود‌.

مؤیدی‌فر با بیان اینکه بدون شک یکی از اسطوره‌های پهلوانی کشورمان غلامرضا تختی است که علی‌رغم سال‌ها از مرگ وی‌، اخلاق، منش و پهلوانی‌اش از اذهان عموم بیرون نرفته است و در هر سالن ورزشی که پا می‌گذاریم یاد و خاطره‌اش زنده مانده است‌.

معاون‌ تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه قهرمانی در سایه سواد می‌تواند موجب ماندگاری یک ورزشکار شود، افزود‌: تلاش همکارانم در آموزش و پرورش این است که دانش‌آموزان ورزشکار با سواد بالا‌تر پا به جامعه بگذارند و در آینده با استفاده از دو رکن ورزش و تحصیل به موقعیت اجتماعی خود و جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی و تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی ورزش در استان قزوین گفت‌: اولیا می‌توانند با توجه به این امر از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند و فرزندان خود را با توجه‌ به علاقه‌ای که دارند به این مرکز بفرستند تا در کنار ورزش عملی، بتوانند با آخرین علوم رشته‌های مورد نظر خود هم آشنایی لازم را پیدا کنند‌.

در این مراسم حق‌شناس مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، حسینی رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و لطفی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول