اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تجلیل از 350 دانش‌آموز برتر در اسدآباد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 350 دانش‌آموز این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از 350 دانش‌آموز برتر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 350 دانش‌آموز این شهرستان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان اعتماد به نفس، خودباوری و اراده قوی را از ویژگی‌های نخبگان و برترین‌ها خواند و اظهار داشت: برای رسیدن به درجات علمی بالا و بالندگی در هر زمینه‌ای باید برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار داشته باشیم.

اردشیر خزایی با بیان اینکه 30 هزار مقاله علمی در سطح کشور تولید و در مجلات معتبر به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: ما موفقیت‌های علمی خود را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های آنان هستیم که باید قدردان آن باشیم.

وی تصریح کرد: رتبه‌های برتری که شهرستان اسدآباد در زمینه علمی در آموزش و پرورش کسب کرده با توجه به کمبود امکانات یک نقطه مثبت در این شهرستان است که باید تقویت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه نخبگان جامعه اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: تشویق و ترغیب دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی هدف برگزاری این مراسم بوده است.

جعفر دهبانی‌بصیر داشتن یک جامعه پویا، رو به رشد و متعالی را مستلزم تولیدات فکری و علمی نخبگان دانست و افزود: ما برای ساختن این جامعه اسلامی باید عامل اصلی پویایی و بالندگی را که نیروی انسانی است تقویت کنیم چرا که این‌ها هستند که تولیدات علمی را می‌سازند.

وی با بیان اینکه برای تقویت دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی برنامه‌های منسجمی را تدوین کرده‌ایم، تصریح کرد: دانش‌آموزان کنکوری و المپیادی را ساماندهی می‌کنیم که در سال آینده نتایج بهتری را داشته باشیم.

در پایان از دانش‌آموزان برتر رتبه کنکوری، المپیادهای دانش‌آموزی، مسابقات رباتیک و همچنین دانش‌آموزان دارای معدل برتر سال سوم با دادن لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول