اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری موسسه میزان ونیروی انتظامی خراسان‌رضوی

مسابقه دوچرخه سواری معلمان و دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت معلم با حمایت موسسه مالی و اعتباری میزان مسابقه دوچرخه سواری ویژه معلمان و دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد.

مسابقه دوچرخه سواری معلمان و دانش‌آموزان در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این مسابقه که از سوی هیئت دوچرخه سواری، اداره کل آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی و با حمایت موسسه مالی و اعتباری میزان 19 اردیبهشت ماه برگزار شد، دوچرخه سواران مسیر میدان آزادی مشهد تا سالن ورزشی شهید کاظمیان را رکاب زدند.

از جلوه‌های قابل توجه این مسابقه حضور پرنشاط دانش‌آموزان در کنار معلمان خود بود که با نظمی چشمگیر مسیر تعیین شده را رکاب زدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقه که معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، مسئولان هیئت دوچرخه سواری استان حضور داشتند، احسان حلمی مدیرعامل باشگاه ورزشی میزان با تبریک هفته معلم، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در حمایت از گسترش ورزش‌های همگانی تصریح کرد: از آنجا که گسترش فرهنگ دوچرخه سواری، علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه، نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا و تامین سلامتی شهروندان دارد، موسسه میزان با حمایت مالی از برگزاری این گونه مسابقات به سهم خود نقش قابل توجهی در گسترش ورزش‌های همگانی داشته است.

وی همچنین با بیان دستاوردهای همکاری مشترک معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و موسسه میزان در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: در مسابقات مشترکی که سال گذشته از جمله همایش دوچرخه سواری در رکاب خورشید و مسابقات انشا و نقاشی دانش‌آموزان برگزار شد، شاهد استقبال بسیار مناسب شهروندان بودیم.

حلمی با بیان اینکه باید از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه پاک استفاده بیشتری شود، تصریح کرد: در این مسابقه که با نظم قابل توجهی برگزار شد، شاهد رکاب زدن دانش‌آموزان با معلمان بودیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع سبب نشاط بیشتر شرکت کنندگان در جامعه می‌شود، گفت: موسسه میزان به سهم خود در راستای حفظ محیط زیست و کمک به کاهش آلودگی هوا آماده همکاری با ارگان‌های مختلف است.

در ادامه علی میرسیستانی، معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقه گفت: از آنجاییکه ترویج دوچرخه سواری نقش مهمی در ایجاد هوای پاک و تامین سلامتی و شادابی شهروندان دارد، تلاش می‌کنیم تا با همکاری سازمان‌های مربوطه ضمن برگزاری مسابقات عمومی مختلف، زمینه مناسب برای استفاده بیشتر از دوچرخه را فراهم کنیم.

میرسیستانی هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت مقام معلم و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری اعلام کرد.

در پایان این مراسم چهار دستگاه دوچرخه، ده‌ها دفترچه حساب پس انداز قرض الحسنه و جوایز دیگری به رکاب زنان از سوی موسسه مالی و اعتباری میزان اهدا شد.

انتهای پیام/70007/غ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول