اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس عنوان شد

نخستین یادواره شهدای جاویدالاثر در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول کانون تخصصی قرآن و نماز امام علی(ع) زنجان با اشاره به اینکه یاد شهدا را همواره باید زنده نگه داشت، گفت: نخستین یادواره شهدای جاوید الاثر در مسجد قبای زنجان برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای جاویدالاثر در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، حمید دهقانی اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نخستین یادواره شهدای جاوید الاثر در کانون امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شهدا باید به عنوان بهترین الگو به جوانان معرفی شوند.

مدیرمسئول کانون تخصصی قرآن و نماز امام علی(ع) زنجان با بیان اینکه شهدا نمونه‌های ایثار و گذشت واقعی هستند، یادآور شد: جوانان و نوجوانان کشور با مطالعه زندگی این شهدا می‌توانند راه درست زندگی کردن را بیاموزند و در مسیر درست زندگی گام بگذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) در کانون امام علی (ع) برگزار می‌شود، یادآور شد: رونمایی از نرم افزار شهدای جاوید الاثر و معرفی 130 نفر از شهدای جاوید الاثر در اول اردیبهشت امسال در مسجد قبا برگزار می‌شود.

مدیرمسئول کانون تخصصی قرآن و نماز امام علی(ع) زنجان برگزاری مراسم سخنرانی، رونمایی از نرم افزار معرفی شهدای جاوید الاثر، اجرای تواشیح توسط اعضا و برگزاری برنامه‌های عزاداری را از برنامه‌های این کانون در سالروز شهادت حضرت فاطمه (ص) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تکلیف ما در برابر شهدا بسیار سنگین است، تصریح کرد: همه مردم کشور در برابر خون شهدا مسئول هستند و باید در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند، تا خون این عزیزان به ثمر برسد.

دهقانی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند، تصریح کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و جوانان و نوجوانان ما باید قدر آن را بدانند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول