اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 بهمن‌ ماه سال جاری؛

مسابقه بزرگ قرآنی در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون دخترانه سبزواران جیرفت گفت: مسابقه بزرگ قرآنی در مقطع راهنمایی، 12 بهمن‌ ماه سال جاری در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم با همکاری ستاد اقامه نماز امور تربیتی آموزش و پرورش جیرفت برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ قرآنی در جیرفت برگزار می‌شود
ایران کمالی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: موضوع این نمایشگاه پوستر‌های مقام معظم رهبری همراه با بیانات ایشان درباره 9 دی، بصیرت، سخنان علما و هنرمندان در این زمینه است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز برای بازدید دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی عضو این کانون به مدت یک هفته برگزار است، افزود: نمایشگاه 9‌‌ دی با موضوع بیانات مقام معظم رهبری و با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با تحولات مهم در کشور برگزار شده است.
کمالی تصریح کرد: همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب، بصیرت و نماز از 14 بهمن‌ ماه سال جاری به مدت یک هفته در محل کانون دخترانه سبزواران جیرفت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسابقه بزرگ قرآنی در مقطع راهنمایی 12 بهمن ‌ماه سال جاری در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم با همکاری ستاد اقامه نماز امور تربیتی آموزش و پرورش جیرفت برگزار می‌شود.
کمالی بیان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات در مدارس ثبت‌نام شده‌اند و همچنین نفرات برتر مدارس در این دوره شرکت می‌کنند.
وی اذعان کرد: همچنین مسابقات والیبال میان دانش‌آموزان مدارس دخترانه شهرستان نیز در بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود که ثبت‌نام این مسابقات در هفته تربیت ‌بدنی انجام شده است.
به گزارش فارس، نمایشگاه آثار عاشورایی دانش‌آموزان دختر رشته‌های معماری دبیرستان‌های شهرستان جیرفت با به تصویر کشیدن حادثه کربلا در محل سالن کانون دخترانه سبزواران این شهرستان برگزار شد. 
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول