اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا به میزبانی آمل

دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان مازندران گفت: دور دوم لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران از فردا جمعه به میزبانی دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل برگزار می‌شود.

دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران برگزار می‌شود
حسین خیری‌نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران به میزبانی دانشگاه غیرانتفاعی پردیس شمال آمل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها از صبح فردا جمعه کار خود را آغاز می‌کند، گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت یک روز پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان مازندران با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور حدود 80 اسکیت‌باز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در دور نخست مسابقات دختران که هفته گذشته در شهرستان قائمشهر برگزار شد، هیئت اسکیت ساری به مقام نخست دست یافت، گلوگاه دوم شده و قائمشهر نیز به جایگاه سوم دست یافت.
وی با اشاره به رقابت اسکیت‌بازان 10 شهر مازندران در مرحله دوم یادآور شد: شهرستان‌های ساری، گلوگاه، قائمشهر، آمل، بابل، چالوس، نور، نکا، بابلسر و نوشهر با هم رقابت می‌کنند.
خیری‌نیا درباره میزبانی آمل از این مسابقات تصریح کرد: به علت در دست تعمیر بودن و آماده نبودن پیست اسکیت دانشگاه آزاد قائمشهر، مسابقات مرحله دوم به شهرستان آمل انتقال یافت.
وی با اشاره به رقابت‌های لیگ اسکیت پسران مازندران خاطرنشان کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت پسران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان مازندران روز جمعه 30 دی ماه در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل برگزار شد که تیم‌ هیئت اسکیت نور به مقام نخست دست یافت و اسکیت‌بازان تیم پرواز قائمشهر رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول