اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن تئاتر کرمان:

تئاتر به زندگی مردم پیوند خورده است

رئیس انجمن تئاتر کرمان خطاب به هنرمندان عرصه تئاتر در این استان گفت: شما با نگارش متون نمایشی و یا انتخاب نمایش‌های ارزشمند و تمرین‌ها و اجراهای خوب توانستید‌ تئاتر را به زندگی مردم پیوند بزنید.

تئاتر به زندگی مردم پیوند خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود سلطانی‌زاده در آیین اردیبهشت تئاتر ایران در محل تالار عماد شهر کرمان اظهار داشت: تلاش هنرمندان کرمانی برای روشن نگه داشتن و پرفروغ کردن چراغ تئاتر کرمان قابل تقدیر است.

وی خطاب به هنرمندان عرصه تئاتر در استان کرمان بیان کرد: شما با نگارش متون نمایشی و یا انتخاب نمایش‌های ارزشمند و تمرین‌ها و اجراهای خوب توانستید‌ تئاتر را به زندگی مردم پیوند بزنید.

رئیس انجمن تئاتر استان کرمان ابراز داشت: 190 متن تولید شده در حوزه تئاتر و 137 هزار و 950 نفر تماشاگر طی دو سال گذشته بیانگر موفقیت و جذب حداکثری تماشاگران در اجراهای گروه‌های نمایش استان کرمان است.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: کمبود سالن مناسب مشکل اصلی در بخش تئاتر استان کرمان بود که با احداث تالار بزرگ تئاتر یادگاران صنعتی کرمان طی سال گذشته و بهره‌برداری از تالار مرکزی کرمان در آینده‌ای نزدیک این مشکل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین انجمن نمایش استان کرمان از سال 70 تاکنون به علت افزایش قیمت مناسب بلاتکلیف مانده است، خواستار تعیین تکلیف این زمین شد.

انتهای پیام/80019/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول