اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد

برگزاری ویژه ‌برنامه‌های روز جهانی تئاتر در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی تئاتر در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار شب برنامه اجرا می‌شود.

برگزاری ویژه ‌برنامه‌های روز جهانی تئاتر در شوشتر

علی بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی تئاتر شوشتر از امشب توسط هنرمندان این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که برای این مناسبت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این جشن به مدت چهار شب در پارک ساحلی داریون ورودی پل آزادگان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این برنامه‌ها گروه‌های نمایشی به اتفاق انجمن هنرهای نمایشی شوشتر به اجرای برنامه‌های شاد و مهیج می‌پردازند.

بهرامی خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی شد تا همچون سال قبل تئاتر را در میان مردم ببریم، و در این باره از همه توانمندی‌های گروه‌های هنری استفاده کردیم.

وی در ادامه از حامیان این جشن تشکر و قدردانی کرد و گفت: هنر تئاتر یک هنر کاملأ مردمی است و باید در میان مردم به هنرنمایی بپردازد، زیرا تئاتر جزئی از مردم است و تنها هنری است که سایر هنرها را در خود دارد.

آیین اختتامیه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و مراسم تقدیر از فعالان تئاتر شوشتر با حضور هنرمندان و مسئولان محلی شهرستانی و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 22 اردیبهشت ساعت 21 شب در تالار فرهنگ شوشتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول