اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 19 اردیبهشت

اردیبهشت تئاتر، برترین‌های خود را شناخت

جشنواره ملی اردیبهشت تئاتر در قم با معرفی فعالان عرصه هنر نمایش و با حضور یکی از پیشکسوتان عرصه تئاتر در کشور به همراه جمعی از مسئولان بلندپایه فرهنگ و هنر در این استان به کار خود پایان داد.

اردیبهشت تئاتر، برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن اردیبهشت تئاتر که از هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در کرمانشاه آغاز به کار کرده بود پس از عبور از استان‌های کشور روز 19 اردیبهشت ماه به قم رسید.

این جشن که با حضور میکائیل شهرستانی پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما به همراه هنرمندان نمایشی استانی در تالار شهید آوینی برگزار شد با معرفی و تجلیل از 10 هنرمند فعال در بخش بازیگری، کارگردانی، آهنگسازی، طراحی پوستر، نورپردازی و گریم به کار خود پایان داد.

در بخش گریم، انجمن هنرهای نمایشی استان قم ضمن تقدیر از مرتضی جلالی، لوح تقدیر را به همراه دو میلیون ریال به فاضل حائری اهدا کرد.

اردیبهشت تئاتر در بخش فعال‌ترین نورپرداز و امور فنی ضمن تقدیر از محمدرضا آزاد، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال را به حسین رستار اهدا کرد.

لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به حامد جهانبخش به عنوان فعال‌ترین آهنگساز عرصه تئاتر در استان قم اهدا شد.

در بخش فعال‌ترین طراحی صحنه و دکور از عبدالرضا ملاک تقدیر و لوح تقدیر به همراه دو میلیون ریال به سالار حسینی‌فرد اعطا شد.

انجمن هنرهای نمایشی قم ضمن تقدیر و تشکر از گروه تئاتر طراوت، گروه تئاتر سایه روشن، گروه تئاتر ایده و گروه تئاتر عرشیان، مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را به گروه تئاتر امروز اهدا کرد.

در بخش فعال‌ترین کارگردان، انجمن هنرهای نمایشی استان قم ضمن تقدیر از صدیقه مشایخی و محمد پورصباغ‌زاده، مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را به محمدرضا شاهمردی تقدیم کرد.

اردیبهشت تئاتر در بخش فعال‌ترین بازیگر زن ضمن تقدیر از مریم رودساز، مریم هادی‌اطهر، مریم صدرپور، زهرا محمد‌باقری، لیلا سادات‌ موسوی، مرضیه شیری و الهام رسولی، مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را به نرگس رضایی اهدا کرد.

انجمن هنرهای نمایشی قم ضمن تقدیر از علی فرحناک، مرتضی ایجادی، مهدی رکنی، حمید لاجوردی و میثم عابدینی، مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را به محمد یوسفی تقدیم کرد.

در بخش فعال‌ترین نویسنده، انجمن هنرهای نمایشی در استان قم ضمن تقدیر از سید حسین فدایی‌حسین و شاهمردی، لوح تقدیر به همراه مبلغ دو میلیون ریال را به ابوالفضل بوالغندر اهدا کرد.

در بخش پایانی، انجمن هنرهای نمایشی قم از گروه تئاتر سایه روشن به خاطر فعالیت مستمر در اجرای نمایش‌های خیابانی با اهدای مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/78005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول