اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

مردم با انتخاب اصلح، بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند

امام جمعه ایرانشهر گفت: مردم آماده می‌شوند تا با انتخاب فرد اصلح، بصیرت دینی خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم با انتخاب اصلح، بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایرانشهر در جمع نمازگزاران ضمن توصیه به تقوا اظهار داشت: در همه کارها باید نظم و انضباط را رعایت کنیم و آگاه باشیم که سوال و جوابی در کار است و از عقوبات الهی بترسیم.

وی افزود: به نیروهای امنیتی و انتظامی که در تأمین امنیت اجتماعی از جمله نماز جمعه تلاش می‌کنند توصیه می‌کنم با استفاده از تجهیزات نوین نسبت به احترام گذاشتن به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند و با توجه به گرمی هوا از اتلاف وقت نمازگزاران حتی‌المقدور پرهیز شود.

خطیب جمعه ایرانشهر در ادامه به فرارسیدن ماه رجب، ماه حضرت علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: در وصف جوانمردی‌ها و خصوصیات بارز امام علی (ع) باید گفت که همان طور که در آن زمان از شمشیر علی می‌ترسیدند امروز از نام علی و اصحاب علی و شیعیان علی (ع) می‌ترسند.

طاووسی تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند و آگاه باشند که ما همچنان بر سر ایمان خود ایستاده‌ایم و ذره‌ای هم کوتاه نمی‌آییم.

وی به انتخابات آتی پرداخت و گفت: مراحل انتخابات طی می‌شود و مردم هم آماده می‌شوند تا با انتخاب اصلح، بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشند و حماسه تاریخی را محقق سازند.

امام جمعه ایرانشهر افزود: انتخابات شوراها که در فرهنگ زندگی همه تأثیرگذار است و انتخابات ریاست جمهوری که آبروی نظام اسلامی است، مردم باید خوب بنگرند و ببینند کاندیداها چه می‌کنند، هر کس هزینه اضافی کرد به دنبال علت و محل تأمین هزینه بگردید و در انتخابات شوراها تمام اسامی را نوشته و محلی را خالی نگذارید.

طاووسی تأکید کرد: ای شیعیان جایگاه خود را دریابید و اجازه ندهید دشمنان از موقعیت‌ها سوء استفاده کنند و در میان مسلمین تفرقه و اختلاف بیندازند.

این مسئول خطاب به کاندیداها گفت: از کاندیداها تقاضا دارم رقابت آنان رفاقت باشد و نه تخریب رقیب به هر قیمت و به هر وسیله، بدانید دلها نزد خداست و هرچه اراده الهی باشد همان می‌شود.

خطیب جمعه ایرانشهر در ادامه انزجار و نفرت خود را از اهانت کنندگان به مقبره «حجربن عدی» از صحابه رسول اکرم (ص) اعلام و به شدت این اقدام وقیحانه و شنیع را محکوم کرد.

طاووسی عنوان کرد: الحمدالله علمای اهل سنت هم در محکوم کردن این عمل شنیع و غیر اسلامی، حرکت‌هایی داشتند که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی‌توان چنین حرکات شیطانی و خفت باری را به اسم و شعار دین آن هم دین متعالی چون اسلام پذیرفت و به شدت این اقدام از نظر شیعه و سنی محکوم است.

انتهای پیام/75001/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول