اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

حضور در نماز جمعه اوج تعامل با برنامه‌های فرهنگی است

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: مردم ولایتمدار قلعه‌گنج با حضور خود در نماز جمعه اوج تعامل و همکاری را با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ایجاد کرده‌اند.

حضور در نماز جمعه اوج تعامل با برنامه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو در جلسه ستاد نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: با وجود همه محرومیت‌هایی که در این منطقه وجود داشته است، قلعه‌گنج گنج‌های معنوی نابی دارد که مردم با شعور و متدین از پاک‌ترین این گنج‌ها هستند.

وی افزود: مردم ولایتمدار قلعه‌گنج با حضور خود در نمازجمعه اوج تعامل و همکاری را با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ایجاد کرده‌اند و مراسم دهه فاطمیه امسال با شکوه خاصی بعد از سالیان در این شهر با همت ستاد نمازجمعه رونق گرفت و موجب انسجام و وحدت بیشتر مردم و هیئت‌های مذهبی شده است.

حجت‌الاسلام جعفری قائم مقام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان نیز بیان داشت: هدف اساسی و کلی تشکیل ستاد نمازجمعه ایجاد زمینه برای حضور گسترده و با انسجام و متحد در نماز جمعه است و استفاده از فضای سیاسی عبادی نماز جمعه موجب تعالی بخشیدن به تفکر انسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد نماز جمعه از صدر تا ذیل باید وظایف خود را به خوبی تشخیص دهند و آیین نامه اجرایی را به خوبی اجرا کنند.

جعفری خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم مذهبی و نماز جمعه باید اطلاع‌رسانی بشود و البته این حضورها باید در سال مزین با سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیشتر شود.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول