اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

تمام نهادها برای اقامه پرشور نماز جمعه همت کنند

فرماندار بابل گفت: ادارات و نهادها همه امکانات را برای اقامه پرشور نماز جمعه به کار ببندند.

تمام نهادها برای اقامه پرشور نماز جمعه همت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمد مهدوی فرماندار بابل پیش از ظهر امروز در همایش اعضا و خادمان نماز جمعه بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) این شهر با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: امسال به نام بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) مزین شده است زیرا این سال با یاد حضرت زهرا آغاز و با یاد آن حضرت به پایان می‌رسد و امیدواریم نام حضرت زهرا رمزی برای حماسه‌سازی ملت ایران در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی شود تا رحمت الهی برای مردم این کشور گشوده شود.

مهدوی با اشاره به برکات نماز جمعه برای نظام اسلامی از آیت الله هادی روحانی(ره) نماینده فقید امام و رهبری در استان، به عنوان پیشروی حرکت انقلاب و مشعلی فروزان در خطه شمال یاد کرد و افزود: اخلاص، تواضع و ولایتمداری مرحوم آیت الله روحانی زبانزد بود و نفس‌های مسیحایی آن مرد بزرگ امروز نیز در فضای جامعه مازندران و شهر بابل احساس می‌شود.

وی بابل را به لحاظ برخی شاخص‌ها، دارای ویژگی‌هایی برجسته در سطح مازندران دانست و با اشاره به دوران مسئولیت‌های مختلف در سطح استان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و بالای مردم ولایتمدار در نماز جمعه بابل و استقبال از این سنگر الهی یک عنایت الهی محسوب می‌شود.

فرماندار بابل با اشاره به برگزاری نمازهای جمعه در سطح شهرستان گفت: در شهرستان بابل هفت نماز جمعه برگزار می‌شود و نماز جمعه بابل به عنوان نماز جمعه محوری مطرح است و اگر موفق به برگزاری نمازهای جمعه در این هفت محل در سطح شهرستان شدیم به واسطه تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل است.

مهدوی با تقدیر از زحمات اعضا و خادمان سنگر نماز جمعه بابل گفت: زحمات خالصانه اعضای ستاد نماز جمعه بابل ستودنی است.

فرماندار بابل با اشاره به جمعیت 230 هزار نفری شهر بابل و با تاکید بر همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با نهاد نماز جمعه بیان داشت: ادارات و نهادها همه امکانات را برای اقامه پرشور نماز جمعه به کار ببندند.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول