اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور معاون شهردار اردبیل صورت گرفت

برگزاری جلسه ساماندهی شهرداران مدارس استعدادهای درخشان در اردبیل

جلسه ساماندهی شهرداران مدارس استعدادهای درخشان صبح امروز با حضور معاون شهردار و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

برگزاری جلسه ساماندهی شهرداران مدارس استعدادهای درخشان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث اوچی صبح امروز در جلسه ساماندهی شهرداران مدارس استعدادهای درخشان در اردبیل اظهار داشت: دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان جزو نخبگان علمی و فرهنگی کشور هستند و نقش مهمی در فرهنگ‌سازی می‌توانند داشته باشند.

وی انتقال پیام‌های شهروندی از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌ها را کوتاه‌ترین و موثرترین راه ممکن عنوان کرد و افزود: با کمک دانش‌آموزان و با تلاش جدی مسئولان در مجموعه‌های شهرداری و آموزش و پرورش خوشبختانه امروز این بستر فراهم شده است.

در ادامه این دیدار معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل ضمن قدردانی از زحمات شهرداری اردبیل و حضور معاون شهردار در دبیرستان شهید بهشتی اصل هم‌افزایی را یکی از اصول بسیار مؤثر خواند و گفت: در بررسی سیره بزرگان دینی هم شاهد هستیم این اصل در زندگی ایشان به بهترین نحو استفاده شده و آثار و نتیجه‌ای ارزشمند و مطلوب از این راه برجای مانده است.

وی اطمینان از نتایج مطلوب خدمات متقابل انجام گرفته از سوی مجموعه شهرداری اردبیل و آموزش و پرورش در قالب تفاهم‌نامه همکاری در مدارس را یادآور شد و گفت: در آموزش و پرورش که حدود یک ششم جمعیت کشور را داراست ظرفیت‌های مناسبی در امر تاثیرگذاری در فرهنگ‌سازی جامعه وجود دارد.

رواقی مدیر دبیرستان شهید بهشتی نیز در این دیدار شهردار مدرسه و اعضای شورای دانش‌آموزی را نماینده جهادگران علمی این دبیرستان معرفی کرد و بیان داشت: دانش‌آموزان این مدرسه فقط با هدف جهاد علمی دنباله‌رو رهبری و ولایت هستند و همه دانش‌آموزان دبیرستان سمپاد نیز با این تعهد آمده‌اند که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و با کسب رتبه‌های برتر در مسابقات و المپیادهای علمی و مسابقات قرآنی در عمل هم ثابت کرده‌اند که در جهاد علمی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شهردار مدرسه و 9 تن از اعضای شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید بهشتی نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از توجهات و اقدامات شهرداری اردبیل به امر مشارکت دادن دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ شهرنشینی برخی مطالبات و نیازهای مدرسه را در ارتباط با ایجاد فضای سبز، زیباسازی محوطه، نصب مخازن ویژه تفکیک کاغذ از زباله، ایجاد ایستگاه کتاب و نشریات محلی در مدرسه، برگزاری تورهای اردبیل‌گردی با رویکرد مباحث شهروندی و .. را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون شهردار اردبیل در ادامه این دیدار به همراه معلمان، شهردار مدرسه و اعضای شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید بهشتی از بخش‌های مختلف این دبیرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول