اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با افکار و اندیشه‌های شهید مطهری

امام جمعه برازجان بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری و مطالعه آثار ایشان تاکید کرد.

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با افکار و اندیشه‌های شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح امروز در آیین تجلیل از معلمان دشتستان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: تعلیم و تربیت، اساس و بنیادی است که قوام و پایداری دین و آیین بر روی آن استوار شده است.

وی با بیان اینکه مقام و حیثیت معلم به مقام و حیثیت علم گره خورده است افزود: ارج‌گذاری به مقام معلم، بزرگداشت و پاسداشت جایگاه علم و دانش است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معلمان عزیز ما از بنیادی‌ترین نیروهای توسعه به ویژه در بعد انسانی آن هستند و جامعه همواره قدردان نقش آنان در تمامی عرصه‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و توفیقات فراوان در فتح قله‌های علمی و فناوری توسط جوانان و نوجوانان تعلیم یافته از آنان هستند.

مصلح تصریح کرد: وظیفه انسان‌سازی که از وظایف انبیا و ائمه طاهرین (ع) است به معلمان سپرده شده و چه زیبا امام راحل فرمود که معلمی شغل انبیاء است.

امام جمعه برازجان بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری و مطالعه آثار ایشان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: امیدوارم در سال جاری نیز که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، خانواده بزرگ فرهنگیان نیز با ایفای وظایف خطیر و حساس خود با حضور شکوهمند در انتخابات پیش رو بتوانند حماسه‌ای عظیم همپای ملت غیور و بصیر ایران خلق کند.

عباسعلی اسدی، رئیس آموزش و پرورش دشتستان نیز اذعان داشت: امروز مهم‌ترین رسالت معلمان، ارشاد و هدایت بشریت به سوی خداوند و فرهنگ ناب اسلامی و الهی است.

اجرای سرود، اهدای شاخه‌های گل به دبیران و گلباران معلمین نمونه و مسئولین آموزشگاه و فرهنگیان بازنشسته از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/2452/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول