اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس خبر داد

عضویت بیش از 1300 جوان در کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر فردوس

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از عضویت یک‌هزار و 312 جوان در کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

عضویت بیش از 1300 جوان در کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین لاژوردی صبح امروز در جمع دانشجویان جمعیت هلال احمر فردوس به تشکیل کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خود و تربیت و آموزش جوانان به منظور آماده‌سازی آنها در انجام خدمات امداد و عام‌المنفعه از مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها است.

وی ادامه داد: کانون‌های دانشجویی در فعالیت‌هایی مانند طرح مسافران نوروزی، هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، هفته هلال احمر و دهه فجر همکاری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس با بیان اینکه خلاقیت و ابتکار کانون‌های هلال احمر دانشجویی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این جمعیت دارد، گفت: وجود این کانون‌ها زمینه افزایش ضریب ایمنی را فراهم ‌می‌کند.

لاژوردی تصریح کرد: حضور جوانان دانشجو در کانون‌های هلال احمر دانشجویی، گامی مؤثر در راستای آمادگی در مقابل حوادث غیرمترقبه است.

این مسئول با بیان اینکه حدود یک‌هزار جوان در کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان فردوس عضو هستند، افزود: از این تعداد 560 نفر خواهر و 422 نفر برادر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس تعداد اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد این شهرستان را 310 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: از این تعداد 70 نفر خواهر و 240 نفر برادر هستند.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول