اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داوطلبان هلال احمر فارس خبر داد

عضویت 40 هزار نفری فارسی‌ها در سازمان داوطلبان هلال احمر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس از عضویت 39هزار و 604 نفری مردم این استان در این سازمان خبر داد و گفت: 500 خانه داوطلب در 26 شعبه این استان مشغول به فعالیت هستند.

عضویت 40 هزار نفری فارسی‌ها در سازمان داوطلبان هلال احمر

حسین مذنب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بیش از 30 نفر از ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستان‌های استان فارس به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در آمده و در فعالیت‌های بشردوستانه این نهاد مردمی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد محروم و نیازمند همکاری دارند.

وی با بیان اینکه 39 هزار و 604 نفر از مردم استان فارس عضو سازمان داوطلبان هلال احمر هستند، افزود: این تعداد افراد را اقشار مختلف جامعه مانند کارمندان، کارگران، اصناف، روحانیان، بانوان و غیره تشکیل می‌دهند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به اینکه 500 خانه داوطلب در 26 شعبه این استان مشغول به فعالیت هستند، ابراز داشت: خانه‌های داوطلبی در مساجد، ادارات، کارخانه‌ها، روستاها و شعبه‌های جمعیت هلال احمر دایر بوده و وظیفه آنها کمک به افراد در زمان بحران و محرومان است.

وی ضمن دعوت از سایر مسئولان این استان و شهرستان‌ها برای عضویت در سازمان داوطلبان هلال احمر، اضافه کرد: هدف اصلی جمعیت هلال احمر امداد و نجات و فعالیت‌های بشردوستانه بوده و سازمان داوطلبان نیز در راستای این هدف گام بر می‌دارد.

مذنب در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات بشردوستانه این سازمان، پشتیبانی و تامین نیروهای انسانی در سطح ملی و بین‌المللی در راستای تسکین آلام بشری است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول