اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی:

100 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی شمار اعضای داوطلبان هلال احمر این استان را 100 هزار نفر عنوان کرد.

100 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حامد سجادی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان شمالی با گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: این تعداد داوطلب از 6 سالگی تا 90 سالگی بوده که در این جمعیت عضویت دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 6 کانون طلاب، 60 کانون دانشجویی، 150 خانه داوطلب و 288 شاخه دانش‌آموزی در این استان فعال است، به فعالیت‌های انجام شده توسط هلال احمر استان در سال گذشته پرداخت.

عضو مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: بر همین اساس تیرماه سال گذشته این استان میزبان 150 نفر از اعضای هلال احمر کشور از 31 استان برای سعود به یکی از قلل مرتفع خراسان شمالی بود.

وی برگزاری بزرگ‌ترین مانور زلزله در شرایط واقعی با حضور 10 استان در محدوده سد بارزوی شیروان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این جمعیت برشمرد.

سجادی حضور داوطلبان هلال احمر در 19 مهر آیین استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی را از افتخارات این جمعیت در سال گذشته برشمرد و گفت: اعضای این جمعیت حضور پر رنگی را این مراسم داشتند.

وی کسب عنوان برتر در مسابقات مهر استان برتر کشور در طرح ملی راهنمایان نوروزی، حضور 30 هزار نفر در انتخابات هلال احمر را از دیگر افتخارات این جمعیت در سال گذشته عنوان کرد.

* 6 پایگاه امداد و نجات در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از برنامه افتتاح 6 پایگاه امداد و نجات و همچنین انبار امدادی در این استان به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

وی تصریح کرد: دو پروژه استخر شیروان و یک انبار هلال احمر نیز تا تیرماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته سجادی، سه پروژه عظیم هلال احمر از محل مصوبات سفر رهبری نیز در سایت تخته ارکان در دست اجرا بوده که امکانات خوب پشتیبانی برای این جمعیت ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مساحت این سایت را 15 هکتار عنوان کرد و گفت: بخش‌های مختلفی در این سایت به عنوان پشتیبان کننده هلال احمر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار بین‌المللی ایران دومین کشور پر حادثه آسیا و جزو 10 کشور پرحادثه جهان است، افزود: بر همین اساس ایجاد امکانات پشتیبانی در حوادث برای امداد و نجات ضرورت دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: همچنین کشور از نظر توانمندی جزو 6 کشور برتر در حوزه امداد و نجات بوده و پس از زلزله بم این آمادگی‌ها برای امداد رسانی در حوادث ارتقا یافته است.

* احداث بزرگ‌ترین مجتمع سرمایه گذاری هلال احمر در شیروان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین از احداث بزرگ‌ترین مجتمع سرمایه گذاری هلال احمر استان در شیروان خبر داد.

وی با اشاره به بازدید اخیر مسئولان سرمایه گذاری هلال ایران از خراسان شمالی گفت: مکان‌ها و فضاهای مختلفی برای سرمایه گذاری از سوی این مرکز در استان پیشنهاد شده است.

سجادی مجتمع تجاری، امدادی و درمانی شیروان را در 12 هزار متر مربع زیربنا و در هشت طبقه عنوان کرد و افزود: این پروژه ظرف روزهای آینده در شیروان اجرایی خواهد شد.

عضو مدیریت بحران خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد تا سرمایه گذاری هلال ایران در سایر بخش‌ها و ظرفیت‌های استان نیز برای سرمایه گذاری ورود کند.

انتهای پیام/63001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول