اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری آزادشهر:

همراهی مردم با ولایت‌فقیه موجب ناامیدی دشمنان می‎شود

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: همراهی مردم با ولایت فقیه یأس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می‌کند.

همراهی مردم با ولایت‌فقیه موجب ناامیدی دشمنان می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن موسوی در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان آزادشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) این انقلاب و این نظام الهی را به ما هدیه داد و ما وظیفه داریم با زنده نگه داشتن یاد و نام او قدردان زحمات ایشان باشیم.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل زحمات و از خودگذشتگی امام خمینی (ره) و مردم همیشه در صحنه است که جان‎برکفانه در مقابل ظلم ایستادند، شکل گرفته است؛ باید به این موضوع توجه داشت که ایشان به اتفاق خانواده در طول مبارزات خود سختی‌های زیادی کشیده و مرتب در تبعید بودند تا به هدف خود رسیدند.

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: راه امام و اندیشه‌های امام چراغ روشنی هست تا این انقلاب و نظام اسلامی تحت امر فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسیر رو به رشدی را به سوی سعادت و خوشبختی طی کند و انشاالله این حرکت و سیر تکاملی تا رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

موسوی اذعان داشت: ملت شریف و بزرگوار ایران پا به پای ولی امر خود با برگزاری مراسماتی باشکوه یاد و خاطره بنیانگذار این انقلاب را زنده نگه خواهند داشت.

کشور ما همواره زیر ذره‌بین دشمنان قسم‌خورده قرار دارد

معاون فرمانداری شهرستان آزادشهر اضافه کرد: یقین بدانید کشور ما همواره زیر ذره‌بین دشمنان قسم‌خورده این اسلام و نظام قرار دارد، بنابراین همراهی ما با ولایت فقیه و تلاش برای برگزاری مراسم‌های باشکوه سالروز رحلت امام یأس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می‌کند.

برگزاری باشکوه سالگرد امام موجب نقش بر آب شدن نقشه‎های دشمنان می‎شود

موسوی گفت: برگزاری باشکوه اینگونه مراسم‌ها موجب می‎شود تا آنها که با تبلیغات غیرواقعی و کاذب خود مردم را جدای از مسئولان و ولایت فقیه می‌دانند در خلوت خود به این مردم قدرشناس، مومن و انقلابی‌آفرین غبطه بخورند و نقشه‌های خود را نقش بر آب ببینند.

در ادامه این جلسه، اعضای ستاد طرح و برنامه‌های خود را برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام خمینی (ره) اعلام و نهایتاً مقرر شد: کاروان‌های اعزامی به حرم امام خمینی (ره)، قم و جمکران با همکاری همه ادارات و دستگاه‌های دولتی و مدیریت ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر شکل بگیرد.

سطح شهر، مساجد، ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها همچون سنوات گذشته باید با پارچه‌های مشکی و بنرهایی از تمثال مبارک حضرت امام مزین و مراسم‌های ویژه این ایام با حضور سخنرانان و مداحان کشوری به بهترین شکل ممکن برگزار شود و کتابخانه عمومی با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش مسابقه کتابخوانی را با هدف آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با اندیشه‌های ناب امام برگزار کنند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول