اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت 141 گروه تعزیه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 141 گروه تعزیه در این استان خبر داد.

فعالیت 141 گروه تعزیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گروه‌های تعزیه در این استان فعالیت خوبی داشته‌اند و برای سامان دادن به امور تعزیه یک نفر را بسیج کرده‌ایم.

وی از فعالیت 141 گروه تعزیه خوان در این استان خبر داد و اذعان داشت: این هنر آیینی در استان چهارمحال و بختیاری با استقبال زیادی از سوی مردم روبه‌روست و کانون تعزیه این استان بسیار فعال است.

گنجی از انجام اقدامات لازم برای احداث تئاتر شهر در شهرکرد خبر داد و افزود: داشتن مکانی مناسب برای اجرای نمایش در بیشتر ایام سال جزو اولویت‌های تئاتر در این استان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تدوین برنامه‌های سال جاری این اداره‌کل خبر داد و اظهار داشت: تمامی هنرمندان، مسئولان انجمن‌های هنری و کانون‌ها برای تدوین برنامه‌های سال جاری حضور و نظارت داشتند و در واقع هنرمندان هر سال خودشان برنامه‌هایشان را به نگارش درمی‌آورند.

این مسئول از حمایت یک هزار و 100 میلیون ریالی این اداره‌کل از گروه‌های تئاتر و جشنواره در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: این میزان اعتبارات برای حمایت از گروه‌های هنری بسیار ناچیز است ولی ما با توجه به داشته‌هایمان کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی، تکمیل فرهنگ‌سرای شهرکرد را جزو اولویت‌های سال جاری این اداره‌کل دانست و تأکید کرد: این فرهنگسرا تقریباً تا مرحله بهره‌برداری فاصله چندانی ندارد و تنها محوطه‌سازی، نور و صوت سالن بزرگ این فرهنگ‌سرا باقی مانده است.

انتهای پیام/68006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول