اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) صورت می‌گیرد

برگزاری تعزیه ثامن‌الائمه در شوشتر

گروه تعزیه ثامن‌الائمه به مناسبت شهادت بی‌بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) در سطح شهرستان شوشتر آیین عزاداری برگزار می‌کند.

برگزاری تعزیه ثامن‌الائمه در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، گروه تعزیه ثامن‌الائمه شهرستان شوشتر به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان اقامه عزا می‌کند.

گروه تعزیه ثامن‌الائمه شهرستان شوشتر قرار است در ایام فاطمیه سال‌جاری در شهرک علم‌الهدی شهرستان شوشتر به اقامه عزا بپردازد.

براساس این گزارش، این اجرای تعزیه قرار است در سطح شهرستان شوشتر در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)در روزهای 23 و 24 فروردین‌ماه سال‌جاری برگزار شود و در این باره برنامه‌ریزی شده است.

مکان برگزاری این تعزیه بزرگ قرار است در مقام علی‌ابن ابیطالب(ع) باشد و در این باره همه هماهنگی‌های لازم نیز انجام شده و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

در برگزاری این تعزیه بزرگ، هیئت دمام‌زنان حیدر کرار، کانون بسیج هنرمندان شوشتر، حسینیه اعظم شوشتر، «آموزشگاه نمایشی سلاسل و شهرداری شوشتر همکاری کرده‌اند و سایر افراد خیر و متدین شهرستان نیز همکاری نزدیکی با برگزارکنندگان داشته‌اند.

برپایی دکور و سایر امورات لازم برای راه‌اندازی این تعزیه نیز برعهده هنرمندان و فعالان در عرصه مذهبی و تعزیه شهرستان شوشتر بوده است که چند هفته‌ای است در این باره در حال تلاش شبانه‌روزی هستند.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول