اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت

رونمایی از 4 کتاب تألیفی توسط فرهنگیان گچسارانی

با حضور جمعی از مسئولان گچساران، از چهار کتاب تألیف شده توسط فرهنگیان این شهرستان رونمایی شد.

رونمایی از 4 کتاب تألیفی توسط فرهنگیان گچسارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین رونمایی از کتاب‌های تألیف شده توسط فرهنگیان این شهرستان امروز و با حضور جمعی از مسئولان در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان و پژوهشگران این شهرستان از جمله شرکت کنندگان در مراسم رونمایی از تألیفات فرهنگیان گچساران بودند.

تألیف و چاپ 10 کتاب توسط فعالان فرهنگی گچساران در سال 91

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی بوده که خداوند این موهبت را به پیامبران اعطا کرده است.

سید زمان علی‌پور بیان کرد: هدف از برگزاری این محفل تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیانی است که با قلم توانای خود در راستای علم آموزی و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان گچساران در عرصه‌های مختلف همیشه پیشگام بوده‌اند، افزود: در عرصه تولید آثار آموزشی، فرهنگی و تعلیم و تربیتی اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی از سوی فرهنگیان گچساران صورت گرفته است.

علیپور ابراز داشت: در سال گذشته افزون بر 10 اثر فرهنگی توسط هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ گچساران تألیف، چاپ و رونمایی شده است.

وی با تأکید بر حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از تولیدات و آثار فرهنگی و هنری تصریح کرد: امید است با حمایت مادی و معنوی از این آثار بتوان زمینه را برای تشویق هر چه بیشتر تولید این آثار فراهم کرد.

به گزارش فارس در این آیین از کتاب‌های « هجرت فکری و فرهنگی » نوشته یدالله مرادی مدیر آموزش و پرورش گچساران، «تجزیه و تحلیل سیستم‌های کامپیوتری» نوشته امین هاشمی‌پور استاد دانشگاه‌های گچساران، « اصول طراحی بانک اطلاعات» نوشته سید محمد قاضی‌نیا استاد دانشگاه و کتاب «نکته آموز ادبیات فارسی دوم و سوم راهنمایی» نوشته آزاد کاییدی معلم گچسارانی رونمایی و از این نویسندگان تقدیر و تجلیل شد.

تقدیر و تجلیل از 30 فعال حوزه کمیته پژوهشی آموزش و پرورش گچساران، منتخبین تحقیق و پژوهش، مقاله نویسان برتر، وبلاگ نویسان برتر و نماینده آموزش و پرورش گچساران در راهیان نور از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/82001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول