اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد

تدوین کتاب سبک زندگی اسلامی از دیدگاه رهبری در ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کتاب سبک زندگی اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری چاپ شده است تا بین اقشار مختلف جامعه توزیع شود.

تدوین کتاب سبک زندگی اسلامی از دیدگاه رهبری در ارومیه

لطیفه مبین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارتباط با شاخص‌های زندگی اسلامی و سالم رهنمودهای وسیعی به ملت داشته‌اند که باید این موارد تبیین شده و به انحای مختلف اعم از نشر کتب و رسانه به مردم آموزش داده شود که کتاب مذکور در این راستا تدوین شده است.

وی به تهیه این کتاب در یک جلد و توزیع آن در سال جاری اشاره کرد و افزود: این کتاب برای گام برداشتن در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تدوین و چاپ شده است لیکن امیدوار هستیم بعد از توزیع آن بین مردم، اقشار مختلف جامعه برای علمی کردن اصول بیان شده اقدام کنند تا برکات آن را در زندگی خود به وضوح شاهد شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه از چاپ کتاب شهروند نمونه نیز خبر داد و بیان کرد: در این کتاب به حقوق و تکالیف شهروندی به طور مبسوط اشاره شده است لیکن امیدوار هستیم در زندگی و فعالیت‌های اجتماعی اقشار مختلف جامعه مفید واقع شده و آن را مطالعه کنند.

مبین با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری رویکرد فرهنگی را در پیش گرفته است، تصریح کرد: چاپ کتب مختلف و در دسترس قرار دادن آنها گامی است که در این راستا برداشته می‌شود تا به توسعه فرهنگی و اجتماعی ارومیه کمک شایانی شود.

وی گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداری، امور فرهنگی را در پیوست برنامه‌های خود قرار داده است تا از طریق جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه در این زمینه اقدامات اساسی صورت گرفته و نتایج مطلوب در زمینه‌های گوناگون کسب شود.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول