اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران خبر داد

تدوین کتاب «فرهنگ و سیاست» ویژه مقطع کارشناسی علوم سیاسی

دبیر کمیته مطالعات سیاسی ایران از تدوین کتاب «فرهنگ و سیاست» ویژه مقطع کارشناسی علوم سیاسی در آینده خبر داد.

تدوین کتاب «فرهنگ و سیاست» ویژه مقطع کارشناسی علوم سیاسی

سید جواد میرخلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بومی‌سازی علوم انسانی اظهار کرد: کار تهیه و تصویب سرفصل‌های دوره کارشناسی علوم سیاسی در راستای بومی‌سازی و اسلامی‌سازی علوم انسانی به طور عام و علوم سیاسی به طور خاص در کار گروه تحول و ارتقای علوم سیاسی وابسته به شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: لیستی از سرفصل‌های مصوب این کارگروه که در کمیته‌های چهارگانه تصویب شده است، به سازمان سمت برای تدوین ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه همایش ملی چشم‌انداز دانش سیاسی در ایران ادامه داد: پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و دبیرخانه همایش ملی چشم‌انداز دانش سیاسی در ایران در تدوین سرفصل‌های رشته مطالعات سیاسی ایران، حضور مستمر و تأثیرگذاری داشتند.

وی عنوان داشت: سرفصل‌های مصوب این کمیته پس از تهیه و تصویب در این کمیته، برای بررسی نهایی به کارگروه تحول و ارتقای علوم سیاسی ارسال شده بود.

میرخلیلی با بیان اینکه کتاب درسی «فرهنگ و سیاست» سال گذشته در کارگروه تحول و ارتقای علوم سیاسی شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد گفت: حجت‌الاسلام دکتر نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و رئیس کمیته مطالعات سیاسی ایران تدوین این کتاب را به عهده دارد.

وی یادآور شد: این کتاب پس از طی مراحل تدوین، ارزیابی و انتشار به دانشگاه‌های سراسر کشور برای مقطع کارشناسی علوم سیاسی ارسال می‌شود تا به عنوان متن اصلی کتاب‌های دانشگاه‌ها برای دانشجویان این رشته استفاده شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول