اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران مطرح کرد

راه‌اندازی 3 دانشگاه در مازندران از خدمات دولت دهم

استاندار مازندران راه‌اندازی سه دانشگاه در مازندران را یکی از خدمات دولت احمدی‌نژاد در مازندران اعلام کرد و گفت: این نمونه‌ای از خدمات دولت در این استان است.

راه‌اندازی 3 دانشگاه در مازندران از خدمات دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران دقایقی پیش در جمع مردم شهرستان ساری در ادامه سفر چهارم استانی دولت به مازندران در میدان شهدای ساری اظهار داشت: مازندران سرزمین عالمان ربانی، سرزمین علامه سعیدالعما و علامه اشرفی و در دوره معاصر نیز سرزمین آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری به عنوان مبارز و پرچمدار مجاهدت در برابر استبداد است.

استاندار مازندران راه‌اندازی سه دانشگاه در مازندران را یکی از خدمات دولت احمدی‌نژاد در مازندران اعلام کرد و گفت: این نمونه‌ای از خدمات دولت در این استان است.

وی با اشاره به اینکه مازندران سرزمین ولایت مداری و سرزمین منتظران حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: مازندران سرزمین دلدادگان فاطمه (س) و علی (ع) است.

طاهایی مازندران را سرزمین برنج‌کاران، تلاش‌گران عرصه مجاهدت و پیکار، مدافعان حریم دفاع مقدس، حماسه‌آفرینان فاو برشمرد و ادامه داد: امروز مازندران در اردیبهشت پرشکوه و عطرآگین و بهاری میزبان مردمی از جنس حماسه است.

طاهایی با اعلام اینکه امروز مردم نیامدند سپاس بگویند‌، خاطرنشان کرد: در واقع امروز مردم مازندران در سرزمین دین باوران خداترس به پیشواز مردی آمدند که دلداده علی و فاطمه و مرید رهبری بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز در گوشه و کنار مازندران مردم به دنبال خلق حماسه جدید در تبعیت به ندای رهبری هستند، افزود: رئیس جمهور در سه سفر به مازندران دستاوردهای خوبی داشته است و در این سفر پروژه‌هایی نیز بررسی و در حد مقدورات دولت و نظام به بهره‌برداری می‌رسد.

طاهایی با اشاره به اینکه مازندران سرزمین بذر برنج‌های نشا است، خاطرنشان کرد: مردمان این استان نه تنها بذر برنج را نشا می‌کنند بلکه در کنار آن بذر دلدادگی به علی و فاطمه را نیز در دل نشا کردند که نمونه آن نیز آیت‌الله کوهستانی‌ها، شیخ فضل‌الله نوری‌ها و 10 هزار شهید در دفاع مقدس بوده است.

استاندار مازندران سخنان خود را با سلام و درود بر شهیدان، امام و رهبری، مردم و درود بر احمدی‌نژاد به پایان رساند.

به گزارش فارس هم‌اکنون سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم ساری شروع شده است.

انتهای پیام/2296/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول