اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران ـ 8

زرودی: باند فرودگاه رامسر توسعه می‌یابد

فرماندار رامسر گفت: توسعه باند فرودگاه رامسر و احداث کنارگذر ساحلی که عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال پیگیری است از برکات سفرهای استانی رئیس جمهور است.

زرودی: باند فرودگاه رامسر توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، رستم زرودی صبح امروز در جلسه شورای اداری که در مکان فرمانداری رامسر برگزار شده بود با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و به ویژه برنامه سفر وی و هیئت همراه به استان مازندران اظهار کرد: این سفرها دارای برکاتی است که باید با حسن نیت این خدمت‌رسانی رئیس جمهور را که صادقانه صورت می‌گیرد پذیرا بود.

 زرودی با یادآوری پروژه‌های مهر ماندگار در رامسر، خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه آب شرب رامسر، توسعه باند فرودگاه رامسر و احداث کنارگذر ساحلی که عملیات اجرایی هر سه این پروژه‌ها در حال اجرا و پیگیری است از برکات سفرهای استانی رئیس جمهور است که در سراسر ایران به روشنی قابل مشاهده است.

این مسئول درباره آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در رامسر تاکید کرد: دشمن تمام تلاش و انرژی خود را به کار بست تا این انتخابات صورت نگرفته و یا ضعیف و سست برگزار شود.

زرودی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادها باید برای برگزاری پرشور این انتخابات همچون سال‌های گذشته اهتمام ورزیده و در این میان هیچ سهل‌انگاری پذیرفته نخواهد بود.

وی تصریح کرد: مکان‌هایی که صندوق‌های اخذ رای باید در آنجا قرار داده شود باید به صورت دقیق بازدید شود.

در ادامه این جلسه، امام جمعه رامسر بیان کرد: همه ما باید اولین نگاهمان خدمت‌رسانی صادقانه به مردم باشد و این خدمات است که قدرت و پایداری نظام را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی با اشاره به اینکه از (مردم) در قرآن به عنوان اصل و اساس آفرینش نام برده شده است، گفت: باید مشکلات مردم از نزدیک دیده شود و بدانیم که قلم و قدم ما به اندازه نماز و روزه ارزشمند بوده و نباید خدمت‌رسانی را وسیله‌ای برای قدرت‌نمایی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: در فضای آرامش و امنیت می‌توان به نحو احسن خدمت‌رسانی کرد پس عینک خوش‌بینی را همیشه باید به چشم داشت و با همین عینک خدمات نظام و دولت نگریسته شود.

انتهای پیام/86024/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول