اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران-15

نیازآذری: مازندران شایسته توجه بیشتر دولت است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به سفر چهارم دولت به مازندران گفت: مازندران شایسته توجه بیشتر دولت در تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های زیربنایی است.

نیازآذری: مازندران شایسته توجه بیشتر دولت است

حسین نیازآذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: سفرهای استانی دولت سبب شناخت مشکلات، ظرفیت و استعداد استان‌ها می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ آن دسته از مصوبات ادوار قبلی دولت که اجرایی نشده یا نیمه تمام است در سفر چهارم دولت عملیاتی شود.

نیازآذری با بیان اینکه استان مازندران شایسته توجه بیشتر دولت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های زیربنایی استان مازندران نیازمند اعتبارات تکمیلی است.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: استان مازندران به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی به ویژه اراضی حاصلخیز کشاورزی در صورت توجه بیشتر دولت قادر است منویات مقام معظم رهبری را در سال حماسه اقتصادی اجرایی کند.

وی اضافه کرد: چراکه این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل است و در صورت تامین زیر ساخت‌ها، امنیت غذایی کشور را تضمین می‌کند.

عضو خانه ملت با تقدیر از خدمات نظام و دولت احمدی‌نژاد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: مردم شریف مازندران سپاسگزار خدمات و تلاش‌های دولت هستند.

نیازآذری از دستگاه‌های اجرایی خواست در سفر دولت، مشکلات بخش و تابعه خود را با صراحت و شفافیت مطرح کنند و برای دریافت اعتبار دغدغه داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس با استقبال از سفر چهارم دولت به استان مازندران خواستار تخصیص اعتبار برای طرح‌های مهر ماندگار شد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول