اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران ـ11

رجبی: 1000 واحد مسکن مهر در نکا واگذار می‌شود

فرماندار نکا گفت: یک‌هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهرستان نکا در حال ساخت است که خرداد سال‌جاری یک‌هزار واحد به صاحبان آنها واگذار می‌شود.

رجبی: 1000 واحد مسکن مهر در نکا واگذار می‌شود

علی رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: بیان عملکردهای دولت در شهر و روستا و به ویژه خدمت‌رسانی به نقاط محرم روستاها بر کسی پوشیده نیست و باید در این راستا با اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف جامعه را از این عملکردها آگاه سازیم.

وی افزود: خدماتی که در این دولت در روستاها و شهرها ارائه شده است بر کسی پوشیده نیست و برای مردم مشهود و قابل درک است.

فرماندار نکا ادامه داد: رئیس جمهور و هیئت دولت با اجرای سفرهای استانی و آمدن در بین مردم حس اعتماد مردم را افزایش دادند و مردم هم قدردان این نعمت هستند.

رجبی خاطرنشان کرد: قرار دادن سد گلورد در طرح مهر ماندگار و آبگیری آن در شهریور از جمله خدمات این دولت است که با اختصاص اعتبارات مناسب این مهم فراهم شد.

وی به ساخت بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان یکی از موارد ضروری برای نکا نام برد و افزود: اکنون بیماران ما در این بیمارستان درمان و بستری می‌شوند و دیگر نیازی به مراجعه و حضور در بیمارستان‌های شهرستان‌های اطراف ندارند.

فرماندار نکا گفت: تا سال 84 تنها 89 روستا از 120 روستای نکا دارای شبکه آبرسانی روستایی بوده است و در دولت نهم و دهم 36 روستا به این سیستم متصل شدند.

وی افزود: طرح مسکن مهر نیز از ابتکارهای دولت احمدی‌نژاد است که تنها در نکا یک‌هزار و 800 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که در خرداد سال‌جاری بیش از یک‌هزار واحد به افراد واگذار می‌شود.

رجبی با اشاره به اینکه تا سال 84 یعنی قبل از دولت نهم، طرح هادی در هشت روستا عملیاتی شده بود، یادآور شد: در این دولت 15 روستای جدید از طرح هادی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: تا قبل از سال 84 در راه‌های روستایی 124 کیلومتر راه آسفالت داشتیم که در طول هشت سال گذشته 60 کیلومتر آسفالت روستایی انجام و یکصد کیلومتر دیگر در حال انجام است.

وی افزود: حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر چهارم قدردانی از خدمات دولتمردان است.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول