اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران-10

اجرای 122 مصوبه سفرهای استانی در شهر «هزار سنگر»

معاون فرماندار آمل گفت: از مجموع 141 مصوبه هیئت دولت در آمل، 122 مصوبه در این شهرستان اجرایی شده است.

اجرای 122 مصوبه سفرهای استانی در شهر «هزار سنگر»

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی بعدازظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مصوبات سفر هیئت دولت بیان کرد: در مجموع سه سفر گذشته هیئت دولت به شهرستان آمل 141 پروژه به تصویب رسید که از این تعداد 121 پروژه اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه در آخرین سفر ریاست جمهوری به مازندران 17 پروژه در این شهرستان به تصویب رسید، اذعان داشت: در این دور سفر 11 پروژه اجرایی و چهار پروژه دیگر به دلیل عدم وجود زمین به تاخیر افتاده است.

این مسئول با بیان اینکه در سفر دوم هیئت دولت به این استان 58 پروژه برای شهرستان آمل تصویب شد، اظهار داشت: از این پروژه‌ها 50 پروژه با تخصیص بودجه 77 میلیارد و 847 میلیون ریال به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

این مسئول با اشاره به این‌که در دور اول سفر 66 پروژه به تصویب رسیده بود، افزود: از این تعداد پروژه‌ها 61 با اعتباری بالغ بر 761 میلیارد و 218 میلیون ریال اجرایی شد.

معاون فرماندار آمل با بیان اینکه در دور اول و دوم سفر ریاست جمهور و هیئت همراه به مازندران 95 درصد از پروژه‌های شهرستان آمل تصویب و به بهره‌برداری رسید، تاکید کرد: در دور نخست سفر سه پروژه محور چهاربانده کردن آمل- فریدونکنار، آمل - چمستان و سد مخزنی هراز به‌دلیل نداشتن اعتبار به تاخیر افتاده بود که هم‌اکنون این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

وی از تلاش یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای سد مخزنی هراز خبر داد و گفت: با تلاش وی این پروژه که جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته هم‌اکنون از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در دست اجراست.

رسولی در اشاره به شش پروژه مانده دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران برای این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌های سه زیرگذر اوجی‌آباد، آغوذبن و ولیسده، ساخت دو سالن ورزشی سرپوشیده، چهاربانده کردن محور آمل- بابل قدیم و احداث خوابگاه علوم قرآنی بدلیل عدم تخصیص بودجه اجرایی نشده است.

این مسئول ابراز داشت: آخرین پروژه‌های دور سوم سفر نیز چهار پروژه خوابگاه دانشکده پرستاری و مامایی، توسعه شهرک صنعتی، تاسیس کارخانه زباله‌سوز و احداث ساختمان دانشکده دامپزشکی بدلیل عدم تهیه زمین انجام نشده است.

انتهای‌ پیام/ 86011/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول