اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت در ایستگاه چهارم؛ مقصد مازندران-17

مشکلات حریم دریای خزر در دولت بررسی می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران یکی از دغدغه مهم را مشخص شدن حریم دریای خزر عنوان کرد و گفت: در سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران این مهم بررسی خواهد شد.

مشکلات حریم دریای خزر در دولت بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، نشست کارگروه انسجام بخشی آب و آبفا با حضور مدیرعامل مرکز مطالعات دریای خزر، محمدحسین برزگر مدیرعامل آبفای روستای مازندران، طهماسبی مدیر عامل آب‌ منطقه‌ای مازندران و محمدتقی حسین‌زاده مدیرعامل آب و فاضلاب شهری در مازندران برگزار شد.

در ادامه این جلسه محمدتقی حسین‌زاده مدیرعامل آبفای شهری مازندران خواستار تامین اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های آبفار در مازندران شد.

وی با اشاره به ریزش نزولات آسمانی مناسب در مازندران گفت: در گذشته نسبت به احداث سدها و جمع‌آوری آب‌های سطحی مدیریت خوبی انجام نشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران ادامه داد: از روان آب‌های سطح استان مازندران در گذشته به خوبی استفاده نمی‌شد.

وی یادآور شد: شرکت آب منطقه‌ای طرح‌های خوبی برای بحث احداث سدها در دست اجرا دارد که به‌دلیل کمبود اعتبار، با مشکلات زیادی روبرو است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: 25 درصد جمعیت استان در شهرهای گروه الف شامل بابل، بابلسر، امیرکلا و فریدونکنار ساکن هستند که در حال حاضر 600 لیتر در ثانیه کمبود آب دارند.

به گزارش فارس، بخشی از دغدغه مسولان حوزه آب در مازندران بحث پایین بودن تعرفه آبها در مازندران بود.

بحث اصلاح شبکه فرسوده آب در مازندران از دغدغه‌های جدی در حوزه آب شهری و روستایی مازندران است که مسئولان آبفای شهری و روستایی در بیشتر برنامه‌ها از فرسودگی شبکه آب مازندران گلایه دارند که سهم مدیر عامل آبفای روستایی در این زمینه بیشتر است.

مسئولان حوزه آب در مازندران دیگر دغدغه مهم را مشخص شدن حریم دریای خزر و پروژه‌های اولویت‌دار در صنعت آب و آبفا را مطرح کردند که مقرر شد در سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران برخی از مشکلات این بخش برطرف شود.

انتهای پیام/86003/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول