اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

رئیس جمهور دولت آینده از شعار دادن دوری کند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: رئیس ‌جمهور دولت آینده باید از شعار دادن و جنجال‌آفرینی فاصله بگیرد.

رئیس جمهور دولت آینده از شعار دادن دوری کند

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه مشکلات مختلف کشور در حوزه‌های اقتصاد، صنعت، فرهنگ و ... رفع شود باید فردی توانمند و فعال سکان هدایت قوه مجریه را به دست گرفته و به جای جنجال‌آفرینی و شعار دادن تلاش کند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال‌ جاری از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تنگ‌تر شدن تحریم‌ها و تحمیل فشارهای اقتصادی مختلف هستند به طوری که این بار ملت را مورد هدف قرار داده‌اند تا آن‌ها را تسلیم کنند بنابراین لازم است فردی با دیدگاه‌ اقتصادی وارد عرصه شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی داشتن برنامه منظم و مدون در امور اقتصادی را یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های کاندیدای اصلح دانست و خاطرنشان کرد: فردی که به دنبال به دست گرفتن قوه مجریه است باید دارای تیم اقتصادی قوی و مقتدر بوده و بتواند به لحاظ شرایط جهانی، بحران اقتصادی دنیا و مشکلات داخلی را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: همه امور اعم از علمی، صنعتی، اجتماعی و ... از مسائل مختلف کشور تأثیر می‌پذیرد بنابراین ابتدا باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی گام برداشته شود تا به این ترتیب زمینه برای رفع مسائل سایر حوزه‌ها و پیشبرد برنامه‌های مختلف فراهم شود.

این نماینده مجلس لازمه رشد تولید، صنعت و کشاورزی را رفع مشکلات اقتصادی دانست و افزود: چنانچه کشور از شرایط اقتصادی قابل قبولی برخوردار شود زمینه برای رشد سایر علوم و حرفه‌ها فراهم می‌شود بنابراین لازم است اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال‌ جاری نهایت دقت را کنند تا امور را به فردی بسپارند که در حوزه اقتصادی توانایی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/61002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول