اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ارومیه در مجلس تاکید کرد

نظارت بیشتر رئیس جمهور آینده بر امور مدیریتی کشور

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده نظارت بیشتری بر امور مدیریتی کشور داشته باشد.

نظارت بیشتر رئیس جمهور آینده بر امور مدیریتی کشور

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی خارجی و داخلی کشورمان، رئیس جمهور آینده به عنوان اولین مقام اجرایی کشور باید کسی باشد که بتواند مشکلات داخلی کشور را پوشش داده و از هجمه خارجی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه کشور ما با مشکلات فراوانی از جمله مشکلات اقتصادی، مواجه هست، افزود: رئیس جمهور سعی کند وابستگی‌های جناحی را در کشور نادیده گرفته و با استفاده از اعضای تمام جناح‌ها دولت قدرتمندی را تشکیل دهد و مدیران کار آمد و قدرتمند را تشخیص دهند و برای اداره کشور انتخاب کند.

فتاحی گفت: هیئت دولت قوی این توانایی را خواهد داشت که بتواند مشکلات گرانی و بیکاری و هر آنچه که مردم کشور را تحت‌الشعاع خودش قرار داده همه را به لطف خدا و دعای رهبر فرزانه برطرف کند.

وی با توجه به اینکه ایران کشور پهناوری است، ادامه داد: نیاز هست تا رئیس جمهور ارتباط قوی و قدرتمندی با مدیران داشته باشد تا بتواند شناخت خوبی از مسائل داخل کشور به دست آورد و نظارت بیشتری بر امور مدیریتی کشور داشته باشد.

فتاحی با اشاره به اهمیت روابط خارجی کشور، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده در روابط خارجی این توانایی را داشته باشد که بتواند با ایجاد روابط حسنه و تأثیرگذار سیاسی و اقتصادی، با سایر کشورها به تعامل پرداخته و بر مشکلات سیاسی فایق آید.

وی گفت: رئیس جمهور آینده همراه با حفظ شأن نظام و ایجاد روابط سازنده و قدرتمند سیاسی باید بتواند ایران را در برابر تحریم‌های سنگینی که اخیراً ایجاد شده حفظ کند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول